فعالیتهای مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق

شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق به عنوان یکی از پروژه های عظیم فولادی کشور است که با هدف تکمیل زنجیره تولید فولاد و حضور مؤثر در صنایع بالادستی و پایین دستی، توسط بخش خصوصی فعالیت دارد.
نخستین طرح انجام شده این شرکت ( از ۵ کارخانه اصلی گندله سازی، احیاء مستقیم، ذوب و ریخته گری، نورد میلگرد و نورد مقاطع) ، کارخانه نورد میلگرد با ظرفیت تولید سالانه ۵۵۰ هزار تن می باشد که با مجهزترین و پیشرفته ترین تجهیزات و تکنولوژی روز اروپا در اسفند ماه ۱۳۹۴ به بهره برداری رسیده است.
تولیدات خط نورد مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق(برند B-MISCO) هم اکنون میلگرد گرید A3 از سایز ۸ الی ۳۲ می باشد که علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی، به خارج از کشور نیز صادر می گردد.

همچنین این شرکت تاکنون دارنده گواهینامه سیستم های مدیریت کیفیت ISO9001 ، مدیریت محیط زیست ISO14001 ، و مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS18001 و گواهینامه استاندارد ملی ایران ISIRI 3132 و گواهینامه بین المللی استاندارد صادرات اتحادیه اروپا CE است که محصولات آن با بهترین کیفیت و استحکام بالا در طرح ها و پروژه های ساختمانی و عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد.

طرح های داخلی در دست اقدام مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق نیز شامل ساختمان انتظامات، انبار بیلت( مواد اولیه)، ساختمان باسکول۲، انبار روباز محصول، جرثقیل انبار روباز، ساختمان کنترل کیفیت، ساخت میادین و جاده های داخلی، ساختمان دیزل پست برق و برق رسانی به ساختمان باسکول و انبار روباز محصولات است که با پیشرفت فیزیکی مناسب در مراحل پایانی انجام کار می باشد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: