فعالیتهای مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق

شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق به عنوان یکی از پروژه های عظیم فولادی کشور است که با هدف تکمیل زنجیره تولید فولاد و حضور مؤثر در صنایع بالادستی و پایین دستی، توسط بخش خصوصی فعالیت دارد.
نخستین طرح انجام شده این شرکت ( از ۵ کارخانه اصلی گندله سازی، احیاء مستقیم، ذوب و ریخته گری، نورد میلگرد و نورد مقاطع) ، کارخانه نورد میلگرد با ظرفیت تولید سالانه ۵۵۰ هزار تن می باشد که با مجهزترین و پیشرفته ترین تجهیزات و تکنولوژی روز اروپا در اسفند ماه ۱۳۹۴ به بهره برداری رسیده است.
تولیدات خط نورد مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق(برند B-MISCO) هم اکنون میلگرد گرید A3 از سایز ۸ الی ۳۲ می باشد که علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی، به خارج از کشور نیز صادر می گردد.

همچنین این شرکت تاکنون دارنده گواهینامه سیستم های مدیریت کیفیت ISO9001 ، مدیریت محیط زیست ISO14001 ، و مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS18001 و گواهینامه استاندارد ملی ایران ISIRI 3132 و گواهینامه بین المللی استاندارد صادرات اتحادیه اروپا CE است که محصولات آن با بهترین کیفیت و استحکام بالا در طرح ها و پروژه های ساختمانی و عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد.

طرح های داخلی در دست اقدام مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق نیز شامل ساختمان انتظامات، انبار بیلت( مواد اولیه)، ساختمان باسکول۲، انبار روباز محصول، جرثقیل انبار روباز، ساختمان کنترل کیفیت، ساخت میادین و جاده های داخلی، ساختمان دیزل پست برق و برق رسانی به ساختمان باسکول و انبار روباز محصولات است که با پیشرفت فیزیکی مناسب در مراحل پایانی انجام کار می باشد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

خیابان بدون فضای سبز غیر قابل تحمل است

 به گزارش  هفته نامه افق کویر؛ خیابان «شهید