رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) بافق خبر داد: رشد ۱۰ درصدی اشتغال پایدار در مرکز فنی و حرفه‌ای بافق

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) بافق گفت: پیش بینی می‌شود در سال جاری اشتغال پایدار در این مرکز به ۵۰ درصد برسد.

 کاظم ناظمی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام علی (ع) بافق با بیان اینکه اشتغال ایجاد شده در سال ۹۷، ۴۰درصد و نیم بوده است، گفت: سعی بر این است با اضافه شدن کارگاه های جدید این اشتغال در سال جاری به ۵۰درصد افزایش یابد.

وی افزود: در سال جاری ظرفیت آموزش مرکز تعهدی حدود ۲۴۰هزار نفر ساعت است که در مرکز ثابت ۱۶۴هزار نفر پیش بینی برای سال ۹۸ است.ناظمی ادامه داد: در سال گذشته هزار و ۱۰نفر در این مرکز آموزش دیده اند که از این تعداد ۵۰۰نفر مرد و مابقی خانوم بوده است.رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام علی (ع) بافق بیان کرد: در سال گذشته مجموعه عملکرد به صورت نفر ۱۹۶هزار ساعت بوده است. ناظمی افتتاح مرکز خواهران پس از ۱۸سال را یکی از اقدامات مهم در این مرکز برشمرد و تصریح کرد: تا اواخر خرداد ماه کارگاه صنایع دستینیز به این مجموعه اضافه می شود. وی به برخی از کارگاه های این مرکز اشاره کرد و گفت:کارگاه تراشکاری، اتومکانیک، برق، جوشکاری، تراشکاری، کامپیوتر و طراحی دوخت برخی از این کارگاه ها است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: