رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) بافق خبر داد: رشد ۱۰ درصدی اشتغال پایدار در مرکز فنی و حرفه‌ای بافق

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) بافق گفت: پیش بینی می‌شود در سال جاری اشتغال پایدار در این مرکز به ۵۰ درصد برسد.

 کاظم ناظمی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام علی (ع) بافق با بیان اینکه اشتغال ایجاد شده در سال ۹۷، ۴۰درصد و نیم بوده است، گفت: سعی بر این است با اضافه شدن کارگاه های جدید این اشتغال در سال جاری به ۵۰درصد افزایش یابد.

وی افزود: در سال جاری ظرفیت آموزش مرکز تعهدی حدود ۲۴۰هزار نفر ساعت است که در مرکز ثابت ۱۶۴هزار نفر پیش بینی برای سال ۹۸ است.ناظمی ادامه داد: در سال گذشته هزار و ۱۰نفر در این مرکز آموزش دیده اند که از این تعداد ۵۰۰نفر مرد و مابقی خانوم بوده است.رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام علی (ع) بافق بیان کرد: در سال گذشته مجموعه عملکرد به صورت نفر ۱۹۶هزار ساعت بوده است. ناظمی افتتاح مرکز خواهران پس از ۱۸سال را یکی از اقدامات مهم در این مرکز برشمرد و تصریح کرد: تا اواخر خرداد ماه کارگاه صنایع دستینیز به این مجموعه اضافه می شود. وی به برخی از کارگاه های این مرکز اشاره کرد و گفت:کارگاه تراشکاری، اتومکانیک، برق، جوشکاری، تراشکاری، کامپیوتر و طراحی دوخت برخی از این کارگاه ها است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

برنامه ها واقدامات کمیته امداد شهرستان بافق در سال ۱۴۰۲

به گزارش هفته نامه افق کویر، ابوالقاسم طلایی