هفته نامه کویر

از میان پاره نوشته ها تو را یافتم، یا از جوف عطاری یا سبزی فروشی یا کنار سطل زباله یا مچاله کردن و دور انداختن روزنامه ای که با هزار دل امید نشأت گرفته از اندیشه، دانش، ایمان، سعادت، تندرستی، موفقیت و وجدان کاری حرفی از حروف و کلمه ای از جمله بهم پیوسته شده گذشته و حال و آینده شما بهم متصل نموده، دریچه ای برای اندیشیدن و تعمق به روی شما خوانندگان محترم گشوده شده. با خواندن فراگیر هفته نامه افق کویر خود را به اندازه عمر همه پیشینیان خود توسعه دهید. اشتباهات آنان را تکرار نکنید و با انتخاب درست آنرا برگزینید. بدیهی است با توجه به اینکه علم و دانش دامن وسیع و گستره و بی نهایتی است که پیشینیان و دانشمندان و نخبگان و معلمان و راهبران راستین که تقریباً اندیشه شان بصورت مکتوب در آورده است.
سالهای مدید هفته نامه افق کویر:
هفته نامه افق کویر که عمر خود در نوزدهمین سال در سکوی افتخار جایگاه اصلی خود هویدا و حفظ نموده، مدیون اندیشه و تجربه نخبگان جامعه که درباره یک موضوع بصورت جمله، یک عبارت با یک شعر عرضه نموده اند، هفته نامه افق کویر پیک فرمانبری خودت آغاز و آنرا تقویت و آرایش و زینت و مزین و هدایت نموده، طی سالها تلاش زحمت گرد آوری واژه هیچ به همه چیز مبدل ساخته، بطوری که پوشش کاملی را ایجادنموده تا به علم واندیشه در جهت بهتر زیستن و تصمیم گیری درست زندگی شما را راهبر باشد و انصافاً بخوبی از کم اندک شروع و در درون خود جستجو نموده و از عهده اش برآمده که امید و نشاط و تلاش و تلاش و پشتکار و حمیت را برخ کشد و نمایان سازد و به ارمان گذارد. گلچینی از تحلیل و تفسیر و ارائه آن شاید ساعتها فکر و برای انتقال ان مقاله ها و کتابها نیاز باشد تا صاحبان سخن از همه مناصب اجتماعی اعم از پیشوایان مذهبی، دانشمندان، حاکمان، نویسندگان و.. انتخاب شده اند تا اوقات پر غنیمت شما در فضای خالی پر و پوشش دهد.
حاصل کسب تجربه و اندوخته:
شایسته است از عمر محدود خود که خداوند توان بالقوه در انسان قرار داده است که بتواند از تجربه، اندوخته و حاصل عمر همه انسانهای قبلی و حتی در عصر کنونی انسانهای هم عصر خود رسالت رساند بنحو شایسته بهره گیرد بستگی به هوش و زکاوت فراست و تربیت و تعلیم فردی از اجماع بوده که این توان بالقوه را چه وقت به چه میزان و چکونه به فعالیت در آورد. کسب تجربه اندوخته دیگران وسایلی فراهم می آورد که رسانه های ارتباط جمعی آموزش و گفتگو را زمینه سازی تا والقلم و ما یسطرون چیزی که خداوند به قلم و کتاب قسم می خورد. پس بنابراین هفته نامه افق کویر ابزاری مقدس در نقش تکامل فردی و اجتماعی انسانها دارد. پند و اندرز از سرگذشت گذشته و حال و آینده مالامال انرژی و شادابی و طراوات به شما می بخشد. این نوشته ها به زحمت جمع آوری می شود در نظم و تربیت و نوشتن بسیار دقت بخرج داده شده و انتظار می رود در مسیرهای صحیح قرار گیرد و مطالعه شود چه بسا بعضی از صفحه های هفته نامه افق کویرمزین به آیات قران کریم است. شایسته است در هیچ برهه از زمان آنرا بی اهمیت تلقی نگردد و حائز اهمیت باشد و در بهبود وضعیت استفاده بهینه از موقعیت موثر واقع شوند و توانایی افراد دست اندرکار همیشه مدنظر و مطلوب و بهره برداری شما خوانندگان در تمام دوران عمر خود و آموزش و تعلیم و تعلم به آیندگان کوشا و وروشن تر و بهتر طی نماید تا در تکمیل معلومات عمومی از دوران خامی بیرون و گرایش به علم دو جهان دستیابی پیدا کنیم و زدوده از تمامی ناهنجاریهای اجتماعی به فرهنگ غنی فارسی شناخت کامل هر چه بیشتر به خود باوری و خود اتکایی تلاش و کوشش تغییر پذیری داشته باشیم. پس بنابراین با توجه به فخم و شعور و ادراک از جاهایی که وجود هفته نامه کویر مناسب و شایسته نیست و در دسترس آنها قرار گیرد و استفاده های شکننده و هتک شخصیت گردد آن محفوظ حتی آرشیوی بعنوان یادگاری در متن زندگی خود بایگانی و مطالب مرور گذشته به درد آینده شما سبب پیشرفت می گردد. علم و فراگیری آن نه تنها هیچوقت کهنه نیست بلکه استمرار آن تاریخ می سازد.

 

مجید شمس لاری

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

زندگی‌نامه رئیس‌ دولت سیزدهم

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در آذرماه سال