هفته نامه کویر

از میان پاره نوشته ها تو را یافتم، یا از جوف عطاری یا سبزی فروشی یا کنار سطل زباله یا مچاله کردن و دور انداختن روزنامه ای که با هزار دل امید نشأت گرفته از اندیشه، دانش، ایمان، سعادت، تندرستی، موفقیت و وجدان کاری حرفی از حروف و کلمه ای از جمله بهم پیوسته شده گذشته و حال و آینده شما بهم متصل نموده، دریچه ای برای اندیشیدن و تعمق به روی شما خوانندگان محترم گشوده شده. با خواندن فراگیر هفته نامه افق کویر خود را به اندازه عمر همه پیشینیان خود توسعه دهید. اشتباهات آنان را تکرار نکنید و با انتخاب درست آنرا برگزینید. بدیهی است با توجه به اینکه علم و دانش دامن وسیع و گستره و بی نهایتی است که پیشینیان و دانشمندان و نخبگان و معلمان و راهبران راستین که تقریباً اندیشه شان بصورت مکتوب در آورده است.
سالهای مدید هفته نامه افق کویر:
هفته نامه افق کویر که عمر خود در نوزدهمین سال در سکوی افتخار جایگاه اصلی خود هویدا و حفظ نموده، مدیون اندیشه و تجربه نخبگان جامعه که درباره یک موضوع بصورت جمله، یک عبارت با یک شعر عرضه نموده اند، هفته نامه افق کویر پیک فرمانبری خودت آغاز و آنرا تقویت و آرایش و زینت و مزین و هدایت نموده، طی سالها تلاش زحمت گرد آوری واژه هیچ به همه چیز مبدل ساخته، بطوری که پوشش کاملی را ایجادنموده تا به علم واندیشه در جهت بهتر زیستن و تصمیم گیری درست زندگی شما را راهبر باشد و انصافاً بخوبی از کم اندک شروع و در درون خود جستجو نموده و از عهده اش برآمده که امید و نشاط و تلاش و تلاش و پشتکار و حمیت را برخ کشد و نمایان سازد و به ارمان گذارد. گلچینی از تحلیل و تفسیر و ارائه آن شاید ساعتها فکر و برای انتقال ان مقاله ها و کتابها نیاز باشد تا صاحبان سخن از همه مناصب اجتماعی اعم از پیشوایان مذهبی، دانشمندان، حاکمان، نویسندگان و.. انتخاب شده اند تا اوقات پر غنیمت شما در فضای خالی پر و پوشش دهد.
حاصل کسب تجربه و اندوخته:
شایسته است از عمر محدود خود که خداوند توان بالقوه در انسان قرار داده است که بتواند از تجربه، اندوخته و حاصل عمر همه انسانهای قبلی و حتی در عصر کنونی انسانهای هم عصر خود رسالت رساند بنحو شایسته بهره گیرد بستگی به هوش و زکاوت فراست و تربیت و تعلیم فردی از اجماع بوده که این توان بالقوه را چه وقت به چه میزان و چکونه به فعالیت در آورد. کسب تجربه اندوخته دیگران وسایلی فراهم می آورد که رسانه های ارتباط جمعی آموزش و گفتگو را زمینه سازی تا والقلم و ما یسطرون چیزی که خداوند به قلم و کتاب قسم می خورد. پس بنابراین هفته نامه افق کویر ابزاری مقدس در نقش تکامل فردی و اجتماعی انسانها دارد. پند و اندرز از سرگذشت گذشته و حال و آینده مالامال انرژی و شادابی و طراوات به شما می بخشد. این نوشته ها به زحمت جمع آوری می شود در نظم و تربیت و نوشتن بسیار دقت بخرج داده شده و انتظار می رود در مسیرهای صحیح قرار گیرد و مطالعه شود چه بسا بعضی از صفحه های هفته نامه افق کویرمزین به آیات قران کریم است. شایسته است در هیچ برهه از زمان آنرا بی اهمیت تلقی نگردد و حائز اهمیت باشد و در بهبود وضعیت استفاده بهینه از موقعیت موثر واقع شوند و توانایی افراد دست اندرکار همیشه مدنظر و مطلوب و بهره برداری شما خوانندگان در تمام دوران عمر خود و آموزش و تعلیم و تعلم به آیندگان کوشا و وروشن تر و بهتر طی نماید تا در تکمیل معلومات عمومی از دوران خامی بیرون و گرایش به علم دو جهان دستیابی پیدا کنیم و زدوده از تمامی ناهنجاریهای اجتماعی به فرهنگ غنی فارسی شناخت کامل هر چه بیشتر به خود باوری و خود اتکایی تلاش و کوشش تغییر پذیری داشته باشیم. پس بنابراین با توجه به فخم و شعور و ادراک از جاهایی که وجود هفته نامه کویر مناسب و شایسته نیست و در دسترس آنها قرار گیرد و استفاده های شکننده و هتک شخصیت گردد آن محفوظ حتی آرشیوی بعنوان یادگاری در متن زندگی خود بایگانی و مطالب مرور گذشته به درد آینده شما سبب پیشرفت می گردد. علم و فراگیری آن نه تنها هیچوقت کهنه نیست بلکه استمرار آن تاریخ می سازد.

 

مجید شمس لاری

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

معماران بزرگ متولد نمی شوند بلکه ساخته می شوند

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ رویکرد طراحی‌های