صدای افق ۸۳۱

پیامک 

بیشترِ مزاحمتهایی که بعضی افراد برای سایرین ایجاد می کنند ریشه در ناآگاهیِ آنهادارد. مثلاَ َمؤذِّنین اگر می دانستند؛ اوقاتِ به اصطلاح،شرعی و… فقط برای کسانی معناداراَست که رویِ خطِّ استوا زندگی می کنند و هرچه به مدارهای بالاتر و پایین تر برویم طولِ روز و شب فرق می کند، چنین نمی کردند!
۹۱۳-۵۱۴
——————
با سلام، قابل توجه شهرداری و راهنمایی رانندگی! ابتدای کوچه ۱۴ معصوم فرعی ۳ شده پارکینگ وسایل نقلیه و رفت و آمد ساکنین را با مشکل مواجه کرده، از یک طرف خریداران مغازه های ابتدای کوچه از یک طرف نمازگزاران، کاش حداقل به فکر پارکینگی برای مسجد بودند.
۹۱۳-۶۲۸
——————
به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حفظ فضیلت زنده نگه داشتن یادشهدا کمتر از شهادت نیست: خیلی جای تعجب است شما روحانی و استادعالی حوزه علمیه قم را دعوت می کنید برای مراسم بزرگداشت شهدای گمنام درمسجدامام(…) دریغ از عکسی از شهدا انتظار می رفت از اول خیابان امام (…) تا درب مسجد هر۱۰مترعکسی ازشهدا قرار می دادید تا زینت بخش محله و مسجد تا پایان مراسم باشد. آخر این استاد و روحانی حوزه علمیه قم باخود نمی اندیشد شهر ولایتی و شهیدپرورمراسم شهدا را سبک می شمارند؛ واقعاً که شهدای شهرما گمنام هستند و نمونه دیگر در یکی از راهپیمایی ها که بعد از نماز ظهر و عصر از درب مسجدجامع تا امامزاده عبدا…برگزارشد مردم بدون پلاکارد یا شعار و یانوشته ای بودندکه مراسم برگزارشد. که همان روزتمام شهرها بخصوص بهاباد با پلاکارد و نوشته ای که دست مردم بود به خیابان آمده بودند و مراسم راهپیمایی باشکوهی برگزارکردند. (…)
۹۱۰-۳۵۶
——————
سلام، براثر بارندگی آسفالت خیابانها و کوچه هاکنده شده و چاله هایی به وجود آمده ازآقای شهردار خواهشمندیم دستور بدهند رسیدگی شود.
۹۱۳-۷۰۰
——————
سلام و خسته نباشید، من به عنوان یک بازنشسته سنگ آهن دوستها، اعتراض به تصمیمات شرکت سنگ آهن داشتم نه من بلکه بیشتر و حتی می توان باجدیت بگویم تمامی بازنشتگان سنگ آهن؛ چرا باید هر روز یکی از داروها را به هر علتی از بیمه قطع کنند و بگویند تعرفه جدید است؛ مگر وزارت بهداشت سالی چندتعرفه برای داروخانه ها و پزشکها می فرستد
. ۹۱۰-۲۱۲
——————
سلام، قابل توجه مهندسین محترم شهرداری، زحمت کشیدید خیابان شیخ محمد تقی را آسفالت کردید. ممنون هستیم حالا که سطح خیابان از کوچه آمده بالاتر فردا باران که بیاید آب باران کجا می خواهد برود؟! (…) تا امروز آبها می رفت داخل چاهایی که شهرداری داخل خیابان حفر کرده حالا باید تانکها سر کوچه ها آب بکشند تبریک به فکر آینده نگر. طالعی
۹۱۳-۱۴۳
——————
باسلام، جاده ای که از سه پل زیرگذر تا بهشت حسین(ع) کشیده شده و الآن دوطرف بلوک گذاری می شود عرضش خیلی کم هست اینجاهاکه دیگر نباید زمین خریداری کنید. پس لطفاً اگر می شود آینده نگر باشید. این جاده الان اگر مراسمی بهشت حسین(ع) و قاضی میرجعفر باشد جواب نمی دهد. با این عرض کم چه برسد به بعدها لطفا پیگیری کنید تا دیر نشده است.
۹۱۳-۷۰۰
——————
باعرض سلام خدمت مدیرعامل سنگ آهن، می خواستم در مورد بسته آجیل عید بگویم ممنون از شکلات هایی که دادید، ولی بیشترمردم دیابت دارند چطور می تواننداین همه شکلات مصرف کنند. شما که زحمت کشیدید دو تا پاکت شکلات و بقیه اش آجیل می دادید؛ مثل سالهای قبل هرکسی هم دیابت نداشته باشد این همه شکلات که مصرف نمی توانند بکنند.
۹۱۳-۲۶۵
( چندین پیام با این موضوع)
——————
سلام خدمت افق کویر، می خواستم بدانم؛ چرا همه کارهایمان با همه جا فرق دارد هیچ کارمان روی برنامه و اصول نیست. کجا دیدید که وسط بلوار و اتوبان سرعت گیر بزنند. در یزد خودمان هر روز زیر گذر، خیابان و میدان افتتاح می شود آن وقت برای ما دست انداز. درود بر متفکران شورای ترافیک و مسئولین ایجاد سرعت گیر. خدا قوت.
۹۱۳-۱۴۳
——————
شهردار بافق، روی پیمانکاران نظارت بیشتری داشته باشد. برخی در کارشان مسایل استاندارد را رعایت نمی کنند
دهقانزاده
——————
باعرض سلام وخسته نباشید به همه افق کویریها، ستون معرفی مشاهیربافق قابل تقدیر هست، لطفاً با دعوت و مصاحبه اختصاصی از استادگرانمایه “سیدمحمدمیرسلیمانی” در رابطه با تاریخ امامزادگان بافق وخصوصاً تاریخ قاضی میرجعفر و امامزاده عبدا…(ع)، سپاسگزارم
۹۱۹-۲۹۴٫
——————
باسلام، از (…) بخاطر ترویج بیمار قند متشکریم که زحمت فراوان کشیدند برا شکلات عیدانه…..خسته نباشید.
۹۱۳-۱۳۲

 

سپاس گزاری ها

 

سلام، قلم فاخر استاد محقق و دانشمند معاصرجناب سیدمحمدمیرسلیمانی در معرفی مشاهیر و بزرگان علم و تقوای بافق قابل ستودن و دست مریزاد دارد، جا دارد خداقوت به استاد میرسلیمانی بگویم وتشکر از افق وزین کویر در چاپ و انعکاس این مطالب ارزشمند، یادمان باشد بافق بدست بافقی آباد می شود، غرور و غیرت این مردم خصوصاً قشرفرهیخته آینده ای زیبا را به تصویر می کشد، بافق و مردمش را دست کم نگیریم، خواندن کتاب مفاخربافق بقلم استاد سیدمحمدمیرسلیمانی رادربرنامه زندگیمان قراربدهیم.
حاجی فداییه
——————
معلم عزیزم سرکارخانم “مژگان رجبیان” با زبان قاصر خود از زحمات شما تشکر و سپاسگزاری می کنم و از خداوند بزرگ موفقیت روز افزون شما را خواستارم.
محمدصالح دانش آموز پایه پنجم مدرسه سما
——————
باسلام و خداقوت، بدینوسیله از زحمات شهردار محترم نسبت به مرمت و آسفالت کوچه ها که مدتها بود مورد بی مهری وکم لطفی دوستان قرارگرفته بود وکسی توجهی به این چاله های بوجود آماده نکرده بود با تدبیر و همت این مرد شایسته در معابر عمومی را نداشت کمال تشکر را دارم ..
علی اصغر رنجبر
——————
باسلام و خداقوت.بدینوسیله از زحمات شهردار و شورای محترم شهر نسبت به مرمت و آسفالت کوچه ها که مدتها بود مورد بی مهری وکم لطفی دوستان قرارگرفته بود و کسی توجهی به این چاله های بوجود آماده نکرده بود با تدبیر و همت این مرد شایسته اغلب این کوچه ها مرمت شد و سال نو در کوچه های زیبا و بدون چاله با رعایت کامل مقررات تردد کنید و لذت ببرید؛ ضمن دستمریزاد به شهردارعزیز، از ایشان کمال تشکر را داریم ..
علی اصغر رنجبر

 

اس ام اس باران

 

امام علی (علیه السلام) امکان گناه نیافتن، یکی از نعمت هاست در زمانی که کنی قصدگناه/ گرکند کودکی از دور نگاه/ شرم داری،زگنه درگذری/ پرده عفت خود را ندری/ شرم بادت ز خداوند جهان/ که بود واقف اسرار نهان.
حامدطاهری
——————
پیامبر خدا (ص)کمترینِ کفر این است که انسان از برادرش سخنى بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آن رسوا سازد. این افراد بویى از انسانیت نبرده اند.
احمدرضاطاهری
——————
پیامبر اکرم صلی ا… علیه و آله: بهترین مردان امت من کسانی هستند که نسبت به خانواده خود خشن نباشند، اهانت نکنند، دلسوزشان باشند و به آنها ظلم نکنند.
احمدرضاطاهری

 

لبخند

 

امروز برای اولین بار،دیدم دوتا دختر ،توماشین عروس بودن ، بعد از کلی دقت فهمیدم، اونی که تاج نداره دوماده
——————
سال آخر دانشگاه بودم دیدم مادرم اومد تو دانشگاه گفتم اینجا چی کار میکنی؟گفت اومدم از معلمات وضعیت درساتو بپرسم، سریع تشنج کردم قضیه رو جمع کردم
——————
فقط کافیه مامان آدم بفهمه که فردا امتحان داری! نفسم بکشی میگه: مگه تو فردا امتحان نداری؟؟ براچی الان داری نفس میکشی؟؟؟؟

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

خیابان بدون فضای سبز غیر قابل تحمل است

 به گزارش  هفته نامه افق کویر؛ خیابان «شهید