وضعیت نابسامان تعویض پلاکی شهرستان بافق

پنجشنبه ۱۵ آذر سال ۹۷ نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی بصورت سرزده از مرکز تعویض پلاک بافق بازدید کرد و از روند گلایه ها و مشکلات مردم پیرامون این موضوع مطلع شد.
یکی از جوانان غیر بومی از وضعیت نامناسب نوبت دهی مرکز تعویض پلاک معترض شد.
زنی عنوان کرد: از صبح ساعت ۷ تا اکنون که ساعت ۱۲ است در انتظار انجام درخواست خود می باشم.
جوان بهابادی نیز تصریح کرد:از کار مرخصی گرفته نفر هیجدهم ثبت نام کرده ام‌ الان مدارکم را قبول نمی کنند به رئیس مراجعه کردم می‌گوید کارکنان مرکز از یزد می آیند و کسی بر کار آنان نظارت ندارد.
او ادامه داد: نظم و انضباطی نیست خواهش می کنم برای این مشکل چاره ای بیندیشید.
در ادامه نماینده مردم بافق و بهاباد طی گفتگویی تلفنی با سردار حیدری فرمانده انتظامی استان یزد خواستار رفع مشکل مردم در اسرع وقت شد.
صباغیان گلایه و شکایت های مردم بافق و بهاباد و بی نظمی در کار را عنوان کرد.
سردار حیدری در پاسخ به صباغیان قول داد تا پنج شنبه هفته آینده تیم بازرسی ویژه برای بررسی موضوع به بافق اعزام و با اضافه شدن روز کاری در این خصوص مشکل مردم بافق و بهاباد حل می شود.
صباغیان افزود: مدتی است که مردم بافق از وضعیت نامناسب مرکز تعویض پلاک این شهرستان گلایه مندند و این موضوع موجب شد تا در بازدیدی سرزده از این مرکز در جریان امور قرار بگیرم.
نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی از انتقال این مشکلات به فرمانده انتظامی استان یزد خبرداد و گفت: مشکلات مردم منتقل و قرار شد که پنج شنبه هفته آینده تیم بازرسی ویژه برای بررسی موضوع به این مرکز فرستاده شود تا اگر امکان دارد تعداد این روز‌ها افزایش یابد.

حدیث عباسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

خیابان بدون فضای سبز غیر قابل تحمل است

 به گزارش  هفته نامه افق کویر؛ خیابان «شهید