ورزشکارانی که از مکمل های دارویی استفاده می کنند دچار مشکلات کبدی وجسمی می شوند

در گفتگویی که در شماره ۸۷۰ با “اضغر آقابابایی” دبیر هئیت پرورش اندام شد،ف وی در گفته های خود
عنوان کرد : “باشگاه عیاران و پیکرتراشان در حال پیگیری مجوزشان هستند و در حال حاضر بدون مجوز فعالیت می کنند” که مدیر باشگاه پیکر تراشان را بر آن داشت که پاسخگوی صحبت های اصغر آقابابایی باشد :
“سعید جوانبخت” هستم. موسس باشگاه پیکرتراشان و ۳ سال است که در باشگاه فعالیت می کنم .در حال حاضر کارت مربیگری ندارم. ولی کلاسهای مکمل را گذرانده ام و هم اکنون ابراهیم ملاحیدری مربیگری باشگاه را انجام می دهد.
“سیده مرضیه موسوی” مربی باشگاه هستم. مدرک مربیگری آمادگی جسمانی و بدنسازی درجه ۳ دارم، چند روز پیش برای مسابقات مچ اندازی یک تیم از طرف باشگاه اعزام شده بود که” فاطمه پور محمد علی “مقام اول “زهرا رحیمی “مقام دوم را کسب کردند.
در مورد این که دبیر هیئت پرورش اندام اصغر اقابابایی گفته بود که باشگاه پیکر تراشان مجوز فعالیت ندارد باید بگویم که :
سه سال از تاسیس باشگاه می گذرد، ما مجوز فعالیت داشتیم. فقط باید آن را تمدید می کردیم. به دلیل این که قرار بود، موسس باشگاه تغییر کند. کار تمدید باشگاه طول کشید.
اداره ورزش و جوانان شهرستان چند ماه مدارک و پروانه من را به یزد نفرستاده بودند و بعد که ارسال کرده بودند. گفتند که: مدارک شما کامل نیست. به اداره ورزش مراجعه کردم که، اگر مدارک باشگاه کامل نبوده است، چرا به ما خبر ندادید. آنها، این گونه پاسخ دادند که : این وظیفه ما نیست، خودتان باید پیگیر باشید .
اگر قرار باشد خودم پیگیر مجوز باشگاهم باشم، اداره ورزش چه وظیفه ای دارد !
اگر قرار باشد خودم پیگیری مجوز باشگاهم باشم اداره ورزش چه وظیفه ای دارد ! من دو ماه مدارکم در دفتر اداره بود وبعدبه یزد فرستادند و برگشت خورد. برای تمدید باشگاهم خود اداره ورزش و جوانان شهرستان مقصر است که مرا درست راهنمایی نکردند. و در حال حاضر تمام کارهای تمدید مجوز را کرده ام و هفته آینده مجوز صادرمی شود .
درخواست من از مسئولین این است که : نظارت و سرکشی هایشان به باشگاه ها بیشتر باشد. الان در سطح شهر و بیرون از باشگاه ها می شنوم که مکمل ها را می فروشند. خودم در باشگاهم مکملی ندارم. ورزشکاران باشگاه این مکمل های ورزشی را از بیرون تهیه کردند وبه مشکلات کبدی و جسمی دچار شدند. هیچ کس نظارت درستی ندارد. اطلاعیه های ورزشی را به خوبی اطلاع رسانی نمی کنند. اداره ورزش از زمانی که رضا نارگانی رفته است. مثل قبل نیست،کارهایی که قبلا می کردند، الان انجام نمی دهند .

ملیحه تقی زاده

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

برنامه ها واقدامات کمیته امداد شهرستان بافق در سال ۱۴۰۲

به گزارش هفته نامه افق کویر، ابوالقاسم طلایی