قیمت بستنی افزایش یافت

به گزارش افکارنیوز،  اسکندر آزموده در خصوص افزایش قیمت بستنی بیان کرد: از ابتدای هفته جاری قیمت بستی افزایش ۲۰ درصدی داشته و تنها دلیل آن نیز افزایش قیمت مواد اولیه در بازار بوده است.

وی در ادامه افزود: مواد اولیه ساخت بستنی و بسته بندی بیش از ۳۰ درصد افزایش قیمت داشته، اما با توجه به این که بستنی یک کالای پر مصرف و مورد پسند ایرانیان است، تنها ۲۰ درصد افزایش قیمت داشتیم و از طرف اتحادیه به تمام فروشندگان ابلاغ شد که نسبت به قبل سود کمتر دریافت کنند تا نیاز مردم به بستنی برآورده شود.

رئیس اتحادیه بستنی و آبمیوه با بیان اینکه اتحادیه فقط وظیفه قیمت گذاری بر بستنی و آبمیوه را دارد خاطر نشان کرد: قیمت برخی آبمیوه ها یا خوراکی‌هایی مانند شیرپسته یا ویتامینه در برخی از مغازه‌ها متفاوت بوده و دلیل آن، این است که سایز لیوان و ظرف‌ها و همچنین کیفیت مواد استفاده شده در تولید آنها متفاوت است.

آزموده در خصوص قیمت‌های جدید بستنی گفت: درحال حاضر قیمت بستنی سنتی سوپر ویژه مغزدار کیلویی ۳۰ هزار تومان، بستنی ویژه خامه دار زعفرانی کیلویی ۲۴ هزار تومان، بستنی سنتی ممتاز ۱۷ هزار تومان، بستنی سنتی ساده ۱۶ هزار تومان، بستنی میوه‌ای ویژه مغزدار ۳۰ هزار تومان، بستنی میوه‌ای اعلا و ممتاز کیلویی ۲۴ هزار تومان و فالوده شیرازی اعلا کیلویی ۱۵ هزار تومان است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

خیابان بدون فضای سبز غیر قابل تحمل است

 به گزارش  هفته نامه افق کویر؛ خیابان «شهید