مجید افشاری ، استنداپ کمدین: اعضای شورای شهر بافق تلاش کنند تا بافق به حداقل حقی که دارد، برسد

به گزارش هفته نامه افق کویر، روز سه شنبه گذشته به مناسبت روز کارگر شرکت سنگ آهن مرکزی جشن بزرگ روز کارگر را در سالن ورزشی امام علی (ع) برگزار نمود.
مجید افشاری یکی از استنداپ کمدین‌های کشوری که با خنداننده شو، رامبد جوان مطرح شد یکی از مهمانان ویژه این جشن بود که در ادامه گفتگوی اختصاصی هفته نامه افق کویر را با وی می‌خوانید.
افق کویر: لطفاً خودتان را برای خوانندگان افق کویر معرفی کنید:
مجید افشاری، ۳۰ ساله و اهل تهران هستم. قبل از ورود به خندوانه خبرنگار باشگاه خبرنگاران و تلویزیون اینترنتی “آیو” بودم؛ گاهی اوقات مطالبی می‌نوشتم ؛ اما نه به جدیت حال حاضر.
افق کویر: خبرنگاری کجا و استنداپ کمدی کجا؟
از سن کم در هر جمعی که حضور داشتم دائم افراد را می خنداندم ، حتی زمانیکه در باشگاه خبرنگاران بودم و کارم گزارش نویسی بود. تا اینکه فراخوانی از سمت خندوانه منتشر شد و دوستان پیشنهاد دادند تا در این فراخوان شرکت کنم. روز آخر ویدیوئی از خودم گرفتم و ارسال کردم، حتی نمی‌دانستم که واقعی هست یا خیر؟ تا اینکه انتخاب شدم و در مسابقه ای که گوهر خیراندیش، کمال تبریزی و آتیلاپسیانی داوران آن بودند شرکت نمودم و در نهایت جزء فینالیست‌ها شدم.
افق کویر: در حال حاضرحرفه شما فقط استنداپ هست؟
برای برنامه های تلویزیونی مطلب می نویسم، به عنوان مجری اجرا می کنم و در یک فیلم سینمایی بازی کردم که هنوز اکران نشده است.
افق کویر: چرا کمدین وقتی چند دفعه اجرا می کند؛ پس از مدتی به نظر می رسد اجرای وی تکراری شده است؟
سعی می کنیم به خاطر اینکه گزندی به ما نرسد مطالبی که قبلاً مطرح شده، حتی از صدا و سیما پخش گردیده است را اجرا کنیم تا خدای نکرده بعداً شکایتی از ما نشود. همین الآن با یکی دو جا به خاطر استنداپ هایی که انجام دادم درگیر هستم؛ متأسفانه ظرفیتها در کشور پایین است و همه می گویند با همه شوخی کنید، ولی با من شوخی نکنید. همین باعث می شود به خاطر مسائلی که بعدها پیش می آید ترس داشته باشیم. استنداپی هم که امشب اجرا شد نصف آن جدید بود و بقیه آن هم از صدا و سیما پخش شده بود تا اگر به ما گیر دادند لااقل بتوانیم بگوییم از صدا و سیما هم پخش شده است.
افق کویر: نظر شما نسبت به شهر بافق به عنوان فردی که برای اولین دفعه وارد بافق شده، چیست؟
بافق مانند خوزستان است؛ متأسفانه شهرهایی که ثروت اصلی کشور را تأمین می کنند انگار کمتر از همه به خودشان توجه می شود ؛ حتماً درصدی را باید به خود شهر اختصاص داد. شهر بافق آنقدر بزرگ نیست که آباد کردن آن سخت باشد؛ اگر بودجه یک منطقه تهران را به بافق اختصاص بدهند مجموعه شهر متحول می شود؛ امیدوارم اعضای شورای شهر تلاش کنند تا بافق به حداقل حقی که دارد برسد.
افق کویر: انرژی مردم بافق زمان اجرا چگونه بود؟
عالی بود، جزء شهرهایی بود که خیلی خوب شوخی ها را درک می کردند و نشان دهنده این هست که مردم باهوشی دارد، حتی شنیده بودم که بافقی ها در کنکور رتبه های خوبی کسب می کنند. شهر بافق لیاقتش بیش از این است نخبگان بافقی متحد شوند و به شهری که در آن رشد کردند خدمت کنند تا دیگران نیز به این شهر بها بدهند.

اکرم عباسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

برنامه ها واقدامات کمیته امداد شهرستان بافق در سال ۱۴۰۲

به گزارش هفته نامه افق کویر، ابوالقاسم طلایی