چهارمین جشنواره تابستانه، جشنواره ای بسیار مهیج و جذاب

به گزارش هفته نامه افق کویر، چهارمین جشنواره تابستانه بافق همزمان با عید غدیرخم به مدت چهار روز در مجموعه تفرجگاه آبشار بافق برگزار گردید. خبرنگار افق کویر در ادامه گفتگویی با تعدادی از بازدیدکنندگان این جشن انجام داده است که در ادامه می خوانید:
طهماسب امیری اهل و ساکن شهرستان اقلید که برای اولین بار است به بافق سفر کرده با بیان اینکه مجموعه تفرجگاه آبشار بافق ساخته دست انسان است و مکان طبیعی نمی باشد، ولی انصافاً کار بسیار خوبی انجام شده است.
وی افزود: زیبایی منحصر به فرد این مجموعه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کرده است؛ قبل از اینکه به بافق سفر کنم تصور نمی کردم شهرکویری بافق چنین مکان زیبایی داشته باشد.
وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه بافق شهر صنعتی هست و درآمد بالایی دارد؛ توقع بیشتری از مسئولین و مدیران شهری می رود تا مکان های این چنینی را در شهر احداث و راه اندازی کنند.
فاطمه سادات آثاری ۱۶ ساله در حالیکه به همراه دوستانش از غرفه های نمایشگاه بازدید می کرد پیرامون برنامه های اجراشده در پارک آبشار گفت: دو شب از چهار شب را در جشن های تابستانه شرکت کردم خیلی جذاب و خوب بود.
وی افزود: چند سالی هست که شهرداری اقدام به برگزاری این جشنها می کند و شهروندان می توانند اوقات فراغت خود را بدون اینکه به شهرهای دیگر سفر کنند لذت ببرند؛ مخصوصاً مسابقه فوتبال حبابی که بسیار مهیج بود.
الهام صالحی یکی دیگر از بازدید کنندگان مجموعه تفرجگاه آبشار با بیان اینکه مدت یک سال است در بافق ساکن می باشد گفت: شب اول هست در جشنهای تابستانه شرکت می کنم، تعریف آن را از همسایه ها و دوستان بسیار شنیدم و ترغیب شدم تا در این جشنها شرکت نمایم.
در ادامه عصمت تشکری خواهر شهید حبیب ا… تشکری گفت: هر چهارشب در برنامه هایی که برگزار شد شرکت کردم از همه برنامه ها راضی بودم مخصوصاً فوتبال حبابی که کار جدید و جذابی بود.
وی افزود: از شهردار و شورای شهر درخواست دارم به خاطر رفاه حال همشهریان هم که شده برای مناسبتهای مختلف این برنامه ها را در دستور کار خود قرار دهند.
فریبا ادیب اهل شهرستان شیراز و ساکن بافق با بیان اینکه شهر بافق پتانسیل های زیادی دارد گفت: این شهر جای کار زیادی دارد و قابل قیاس باشهر ما شیراز نمی باشد با این حال برنامه هایی که برگزار گردید بسیار زیبا و جذاب بود.
مینا آقابابایی یکی دیگر از بازدید کنندگان پارک آبشار گفت: هرچهار شب از برنامه های اجرا شده در پارک آبشار بازدید کردم خیلی جذاب و جالب بود. از مسئولین درخواست دارم امکانات رفاهی و ورزشی بیشتری را برای کودکان فراهم بیاورند.
زهرا امیری یکی دیگر از افرادی که ۷ سال است در بافق ساکن می باشد گفت: برنامه هایی که این چند شب برگزار شد بسیار عالی بود.
وی افزود: باتوجه به اینکه شهر بافق شهر صنعتی و معدنی هست و درآمدهایی بالایی دارد توقع بیشتری از آن می رود و بافق باید به معنای واقعی بافق باشد.
امیری تصریح کرد: مکانهایی که برای پارک در نظر گرفته شده است بسیار زیبا هست؛ مخصوصاً برکه پارک آبشار.
وی اظهار داشت: اگر محیطی را مخصوص بانوان داخل پارک آبشار درنظر می گرفتند بسیار عالی می شد.

معصومه غلامرضاپور- اکرم عباسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

برنامه ها واقدامات کمیته امداد شهرستان بافق در سال ۱۴۰۲

به گزارش هفته نامه افق کویر، ابوالقاسم طلایی