باسلام… به قولِ شاعر ؛ از ، ماست که بر ماست… اگر مردم ، حدِّاقل برای شش ماه ، خودروی صفر کیلومتر نمی خریدند (چه نقد و چه قسطی) ، برای پیش خرید هم ثبتِ نام نمی کردند ……….

با سلام، واقعاً برای اداره برق اینقدر تعویض یک لامپ سوخته سخت هست؟ نزدیک یک ماه است که تماس با اداره برق می گیرم که کوچه شهید بهشتی فرعی ۱۲ روشنایی ندارد، ولی متأسفانه اقدامی نشده است.
۹۱۳-۳۰۸
—————
باسلام… به قولِ شاعر ؛ از ، ماست که بر ماست… اگر مردم ، حدِّاقل برای شش ماه ، خودروی صفر کیلومتر نمی خریدند (چه نقد و چه قسطی) ، برای پیش خرید هم ثبتِ نام نمی کردند ، قیمتها حتّی تا یک سوُّمِ قیمتهایِ فعلی،هم پایین می آمد ، ولی افسوس…
کلانتری

—————
باسلام، در برگشت از یزد به بافق برروی رودخانه شور چندسال چه عملیاتی انجام می شود که جاده را انحراف دادند. خیلی خطرناک هست؛ مخصوصاً شب؛ اگر یه کم حواست به جاده نباشد مستقیم پرتاب می شوی داخل گودال این رودخانه که قطره ای آب ندارد؛ اروندرودکه نیست.
۹۳۸-۶۲۲
—————
باسلام و خداقوت، قابل توجه شهردار عزیز، شورای محترم شهر وکلیه کسانی که در ساخت بنای شهدای گمنام در بهشت حسین زحمت فراوان کشیده اند؛ متأسفانه در عصر جمعه ۱۵شهریور سنگی از ارتفاع بنای شهدای گمنام کنده و به سر یکی از پسر بچه ۸ساله اصابت کرده و باعث شکستن سر وخونریزی شده است که این نشان از غیر استاندارد بودن ساخت و بی توجهی و بی انضباطی پیمانکار در ساخت این پروژه بوده است؛ لذا استدعا دارم با تو جه به شلوغی عصر روزهای پنج شنبه و جمعه؛به طور جدی پیگیری و از بروز خطرات احتمالی جلوگیری کنید
آزاده رنجبر بافقی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

خیابان بدون فضای سبز غیر قابل تحمل است

 به گزارش  هفته نامه افق کویر؛ خیابان «شهید