برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس شهرستان بافق

همزمان با سراسر کشور انتخابات شورای دانش آموزی صبح امروز در مدارس شهرستان بافق برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق با بیان اینکه ۸ هزار نفر از دانش آموزان در این انتخابات شرکت می کنند، افزود : شوراهای دانش آموزی بازوی مشورتی مدیران مدرسه هستند که در کمیته های مختلف برنامه هایی را مصوب و به مدیران پیشنهاد می کنند و آنان نیز تلاش می کنند این برنامه ها را در حد توان در مدارس اجرا کنند.

قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق با بیان اینکه ۸ هزار نفر از دانش آموزان در این انتخابات شرکت می کنند،افزود:  ۱۱ هزار دانش آموز در ۷۰ آموزشگاه داریم اما ۸ هزار نفر از آنان در این انتخابات شرکت می کنند زیرا پایه های اول و دوم جزء رأی دهندگان نیستند.

وی تعداد کاندیداهای این انتخابات را یک هزار و ۶۸۲ نفر اعلام کرد و ادامه داد: ۱۵۵ نفر منتخب در دوره متوسطه اول و دوم و ۲۸۵ نفر دوره ابتدایی می باشند که با رأی دانش آموزان به شوراهای دانش آموزی مدارس راه پیدا خواهند کرد.

قاسم زاده شوراهای دانش آموزی را بازوی مشورتی مدیران مدارس دانست که در کمیته های مختلف برنامه هایی را مصوب و به مدیران پیشنهاد می کنند و آنان نیز تلاش می کنند این برنامه ها را در حد توان در مدارس اجرا کنند.

مدیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: سارا فلاح عضو هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی کشور نیز از این برنامه بازدید به عمل می آورد.

منبع : enlightened آفتاب بافق

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

برنامه ها واقدامات کمیته امداد شهرستان بافق در سال ۱۴۰۲

به گزارش هفته نامه افق کویر، ابوالقاسم طلایی