۸۷۶ نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان یزد بستری شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) استان یزد از بستری شدن ۸۷۶ نفر در بیمارستان های استان یزد از ابتدای شیوع بیماری در کشور خبر داد و گفت: تاکنون از ۴۳۷ نفر تست کرونا گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین دریزد؛ ابراهیم سلمانی با بیان اینکه بیشترین ابتلای قطعی به کرونا مربوط به شهرستان های یزد، اردکان و میبد بوده است، اظهارکرد: به ترتیب در این شهرستان ها ۶۰، ۴۰ و ۳۷ نفر به کرونا مبتلا شده اند.
وی با بیان اینکه در شهرستان بافق چهار مورد ابتلا به بیماری کرونا گزارش شده است؛ افزود: در هرکدام از شهرستان ابرکوه و خاتم نیز وجود ۲ بیمار کرونایی گزارش شده است.
سلمانی با بیان اینکه خوشبختانه در شهرستان های اشکذر و تفت موردی از ابتلا به کرونا گزارش نشده است؛ تاکید کرد: در هرکدام از شهرستان های خاتم و مهریز نیز یک نفر بیمار ابتلا به کرونا گزارش شده است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) یزد با بیان اینکه تاکنون ۲۸۸ نفر بیمار موفق به شکست این بیماری شده اند گفت: ۱۶ نفر نیز پس از ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.
وی در پایان تاکید کرد: از هم استانی ها گرامی درخواست می شود از منازل خود خارج نشوند تا ضمن حفظ سلامت خود، کادر درمانی استان را در مقابله و پیشگیری از این بیماری همراهی کنند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

برنامه ها واقدامات کمیته امداد شهرستان بافق در سال ۱۴۰۲

به گزارش هفته نامه افق کویر، ابوالقاسم طلایی