پیگیری و تحقق شعار سال ۹۹ یکی از رسالت‌های مهم بسیج است

حجت الاسلام دهستانی پیگیری و تحقق شعار سال ۹۹ را یکی از رسالت‌های مهم بسیج عنوان کرد و گفت: جهش تولید که رهبر فرزانه انقلاب آن را بسیار حکیمانه و دنباله مطالبات اقتصادی سال‌های گذشته مطرح کردند، جز با حرکت بسیجی میسر نخواهد بود و ضروری است ایده‌های رهبری را به صورت جدی دنبال کنیم تا گره‌های کشور باز شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ اولین نشست حلقه‌های صالحین بسیجیان فعال پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق در سال ۹۹ با حضور جانشین فرمانده پایگاه، نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه بافق، حجت الاسلام واعظی و جمعی از بسیجیان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با موضوع ” جهش تولید ” در مسجد فاطمیه آهنشهر برگزار شد.

حجت الاسلام دهستانی نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه با بیان اینکه امروز ویروسی بسیار کوچک جهان را دگرگون کرده است، گفت: ما تاکنون در زندگیمان از انواع امکانات و تفضلات الهی برخوردار بوده‌ایم. مشیت الهی بر این قرار گرفت؛ ویروس کوچک کرونا جهان را تکان دهد و این خود نشانه قدرت لایزال الهی است.

وی افزود: ویروسی به این کوچکی بسیاری از ارزش‌ها را دگرگون کرد. این ویروس، بسیاری از رسوم و فرهنگ‌ها را که قرن‌ها بر روابط خانوادگی حاکم بوده متوقف کرد.

دهستانی در ادامه سخنان خود پیرامون نامگذاری سال ۹۹ به ” جهش تولید ” از سوی مقام معظم رهبری با بیان اینکه هر کس باید نقش خود را در تحقق جهش تولید درک کرده و اقدامات شایسته را به کار ببندد، اظهار داشت: زمانی که رهبر انقلاب دستور جهش تولید دادند به این معناست که ما در بحث تولید عقبیم و نیاز به کار مضاعف و ابتکار عمل و پیدا کردن میانبر‌ها داریم تا هم عقب ماندگی جبران شود و هم مشکلات کشور مرتفع شود وگرنه همان رونق تولید کافی بود.

وی پیگیری و تحقق شعار سال ۹۹ را یکی از رسالت‌های مهم بسیج عنوان کرد و گفت: جهش تولید که رهبر فرزانه انقلاب آن را بسیار حکیمانه و دنباله مطالبات اقتصادی سال‌های گذشته مطرح کردند، جز با حرکت بسیجی میسر نخواهد بود و ضروری است ایده‌های رهبری را به صورت جدی دنبال کنیم تا گره‌های کشور باز شود.

نماینده، ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه آرمان‌های رهبری با دستان بسیجیان پیش می‌رود، بیان کرد: در طول انقلاب اسلامی هر جا کشور با مشکل مواجه شده است، دست بسیجیان به کمک کشور آمده و در سال‌های اخیر در بحران زلزله، سیل و امروز در بیماری کرونا به خوبی این موضوع لمس شد و اقدامات بسیجیان موجب ارتقای روحیه مردم شد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

برنامه ها واقدامات کمیته امداد شهرستان بافق در سال ۱۴۰۲

به گزارش هفته نامه افق کویر، ابوالقاسم طلایی