پاسخ شهرداری بافق به پیامک های مردمی

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ “علی اصغر موفق”مدیر روابط عمومی شهرداری بافق به پیامک های ارسال شده توسط شهروندان هفته نامه افق کویر پاسخ داد:
افق کویرشهرک امام حسین (ع) دارای مشکلاتی، ازجمله نبود فضای سبز، رها کردن نخاله‌های ساختمانی، عدم جمع آوری زباله می باشد. جهت رفع این مشکلات چه اقداماتی صورت خواهد گرفت؟
جمع آوری زباله های این شهرک طبق برنامه زمان بندی در حال انجام است. در موضوع فضای سبز، لوله کشی آب مورد نیاز انجام و در اواخر شهریورماه نسبت به کاشت نهال در فضای سبز این شهرک اقدام خواهد شد. در خصوص نخاله های رها شده در این شهرک، اخطار مربوطه به خاطیان اعلام و در حال پیگیری انجام کار می باشیم.
افق کویر برخی از شهروندان نسبت به میزان آلودگی بر سطوح وسایل بازی در پارک های محله ای ناراضی هستند. در این باره توضیح دهید.
نظافت وسایل بازی پارک های محله ای طبق برنامه، به صورت دوره ای انجام می شود؛ در صورتی که مورد خاصی مدنظر است، شهروندان می توانند به واحد پارک ها و فضای سبز شهرداری اعلام نمایند.
افق کویر یکی از اهالی بلوار انقلاب فرعی ۳۷ خواستار آسفالت کوچه های واقع در آن فرعی است. متقاضیان چگونه پیگیری کنند؟
لازم است درخواست کتبی، از طریق، نماینده اهالی محترم کوچه به شهرداری اعلام تا اقدام لازم با در نظر گرفتن مواردی، مانند میزان ساخت و ساز و …. انجام شود.
افق کویر شهروندی، از اهالی بلوار امام خمینی(ره) اعلام نموده، آسفالت فرعی ۱۲ نیاز به ترمیم دارد، در این زمینه چه اقداماتی صورت می گیرد؟
موضوع توسط کارشناس شهرداری مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت نیاز اقدامات لازم انجام خواهد شد.
افق کویردرختان خیابان چهارده معصوم(ع) نیاز به هرس دارد تا شاخه های درختان به وسط خیابان ورود پیدا نکند. آیا برنامه ای خاص برای شاخه های مزاحم در محدوده حاشیه معابر تنظیم شده است؟
درختان سطح شهر طبق زمان بندی توسط نیروهای فضای سبز مورد نظافت قرار می گیرد و جهت هرس درختان واقع در خیابان چهارده معصوم(ع) اقدام شده است.

الهام نصیرزاده

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

برنامه ها واقدامات کمیته امداد شهرستان بافق در سال ۱۴۰۲

به گزارش هفته نامه افق کویر، ابوالقاسم طلایی