مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی: آخرین مهلت برای ثبت نام سجام / شیطنت برخی افراد در بحث انتقال مجموعه مالی شرکت به تهران / فروش اولین محصول گندله و بارگیری آن طی چند روز آینده

 جلسه شورای معاونین شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق روز گذشته با حضور مدیرعامل، مدیران ومعاونین شرکت سنگ آهن در سالن کنفرانس آهنشهر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه صورتجلسه و مصوبات قبلی پیگیری و مورد بررسی قرار گرفت و سپس مدیر HSE در خصوص نحوه محاسبه کارکرد پرسنل در کرونا و بررسی نحوه برخورد کمیته حوادث پیرامون حوادث اخیر مطالبی را عنوان کرد.

در ادامه معاون برنامه ریزی پیرامون فعالیت نیروهای متخصص در همان شغل تعریف شده وعدم جابجایی و نیز بیش از سه روز عدم پانج انگشت بدون هماهنگی با کارفرما مطالبی را بیان کرد. سپس آقاجانی مدیر کارخانه گندله سه چاهون به بیان مشکلات این مجموعه پرداخت.

در ادامه مدیرعامل شرکت سنگ آهن در بحث ادامه تحصیل پرسنل و تغییر شغل آنان بیان کرد: شرکت سنگ آهن همانند دیگر سازمان ها یک مقطع مرتبط با مدرکی که زمان استخدام ارائه می شود را قبول دارد و این امر باید ضابطه مند باشد.

هر گونه جا به جایی بنا به ضرورت باید انجام گیرد و این امر باید سیستمی شود.

وی در بحث عدم پانچ انگشت توسط پرسنل بیش از سه روز بدون اطلاع به کارفرما تصریح کرد: نمی شود که ما مزایای قانون کار را قبول کنیم اما قوانین آن را نه، باید به سمتی رفت که در صورت وقوع این امر سیستمی تعریف شود تا بصورت خودکار قوانین اعمال شود.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن با اشاره به افزایش تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه سجام، از پرسنل خواست در مدت زمان باقیمانده نسبت به ثبت نام و دریافت کد بورسی اقدام نمایند تا در آینده زمینه برای خرید سهام ودریافت سود آماده باشد.

رضا فلاح مبارکه در پایان  سخنان خود در خصوص شایعات منتشر شده مبنی بر انتقال مجموعه مالی و بازرگانی به تهران گفت: موضوعی در این مجموعه رصد و بررسی کارشناسی شد که هر دو بخش مالی و بازرگانی با هم بوده و بعلت حجم زیاد کار و مسئولیت ها می‌توان با تفکیک بخش مالی باعث تقویت آن شد و بدنبال این موضوع رفتیم اما برخی شیطنت کرده و این موضوع را بصورت انتقال واحد مالی به تهران گزارش دادند؛ براساس نامه و دستور وزیر کشور به تمام شرکت های زیرمجموعه وزارتخانه، هیچ حسابی در تهران نمی توان داشت و باید تمامی حساب ها را به همان مرکزی که شرکت فعالیت دارد برد، شرکت سنگ آهن در حال ورود به بورس است و باید شفافیت در بحث مالی انجام گیرد اما برخی مخالف این امر هستند و شیطنت هایی را انجام می دهند.

وی همچنین از فروش اولین محصول گندله و بارگیری آن طی چند روز آینده خبر داد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

برنامه ها واقدامات کمیته امداد شهرستان بافق در سال ۱۴۰۲

به گزارش هفته نامه افق کویر، ابوالقاسم طلایی