به مناسبت بیست و دومین سالروز انتشار هفته نامه افق کویر:حضور مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی در دفتر هفته نامه افق کویر

به گزارش هفته نامه افق کویر، یکشنبه عصر به مناسبت بیست و دومین سالروزانتشارهفته نامه افق کویر، سید مصطفی فخری مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن  مرکزی ایران- بافق به همراه  محمود تقی زاده مسئول مرکز اطلاع رسانی شرکت با حضور در دفتر هفته نامه افق کویر، از زحمات مدیر مسئول و کارکنان این هفته نامه تشکر و قدردانی کرد.

سید مصطفی فخری گفت: روابط عمومی  شرکت سنگ آهن از سه اصل صداقت در گفتار ، شفافیت در کردار و حفظ امانت  مخاطبین که همان اعتماد دوستان است، پیروی می‌کند؛ قطعاً با رصد و چشمان تیزبین اصحاب رسانه بر این گفته صحه می گذاریم.

وی افزود: روابط عمومی شرکت سنگ آهن حد وسط را نگه داشته و با ارائه عملکرد خود نیاز به بزرگنمایی و سانسور خبری ندارد.

وی اظهار داشت: تا به حال اصحاب رسانه و مخصوصاً هفته نامه وزین و منظم افق کویر اخبار سنگ آهن را رصد و بعضاً تفسیر و به اطلاع عموم رسانیده اند؛ امیدوارم این تعامل ادامه دار باشد.

وی تأکید کرد: حضور ما در هفته نامه افق کویر دلیل بر کاهش چشمان تیز بین شما  اهل رسانه نیست؛ قطعاً بنده و مهندس فلاح مدیر عامل شرکت سنگ آهن پذیرای پیشنهادات و انتقادات شما بوده و با آغوشی باز از آن استقبال خواهیم کرد.

در ادامه  “محمد حسین تشکری” مدیر مسئول هفته نامه افق کویر با تشکر از حضور مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی در دفتر هفته نامه  افق کویر گفت: همانگونه که استحضار دارید،در طول ۲۲ سال فعالیت در عرصه اطلاع رسانی رویه نشریه بر برقراری تعامل بین مردم و مسئولین بوده است و هدف ما انعکاس نظرات و انتقادات مردم و مسئولین به یکدیگر می باشد.

وی با بیان این که در همه حال سعی کردیم که اصل بی طرفی را رعایت کنیم، افزود: در طول فعالیت این نشریه مورد  هجمه های زیادی قرار گرفتیم، ولی با همه مشقت ها و سختی هایی که در پیش رو داشتیم، توانستیم با کمک خداوند به این مرحله برسیم.

صاحب امتیاز هفته نامه افق کویر تصریح کرد: متأسفانه چند سالی است که به دلیل اوضاع اقتصادی و نوسانات ارزی، بازار کاغذ دچار دگرگونی شده و همین امر باعث گردیده تا عرصه بر فعالان نشریات کاغذی تنگ گردد؛ اما حضور شما و دوستان در دفتر هفته نامه افق کویر و آشنایی با روند فعالیت کارکنان این نشریه باعث دلگرمی ما بوده؛ امیدوارم خداوند توفیق دهد تا بتوانیم بیش از پیش در این عرصه فعالیت نماییم.

 

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

خیابان بدون فضای سبز غیر قابل تحمل است

 به گزارش  هفته نامه افق کویر؛ خیابان «شهید