صدای افق

شهرداری، فکری به حال بوستان ها و پارک های سطح شهر کند حداقل در این دوره کرونایی می توانند با گذاشتن مامور و کمک از بازرسین شبکه بهداشت به باز بودن این مراکز کمک کند.
۴۱۹-۰۹۱۳
————-
جای تعجب است که در منطقه‌ای که دو بار حادثه ایجاد کرده، باز مسئولین تدبیر درست حسابی ندارند. حادثه اول مربوط به بیل مکانیکی و کشته شدن دو نفر و حادثه بعدی هم ترکیدگی لوله گاز بوده.
۲۳۰-۰۹۱۳
————-
اداره میراث فرهنگی تا کی اقدامی در خصوص مرمت بناهای تاریخی انجام نمی‌دهد. اگر مشکل بودجه است، اعلام کنند، اگر کمبود نیرو و نبود اثر فرهنگی باز هم شفاف اعلام کنند.
۷۴۰-۰۹۱۳
————-
من نمی دانم، چرا برای برخی از پست‌های حساس در شهر از نیروی زن استفاده می کند، مگر زن هم می تواند به روستاها سرکشی کند و با مشکلات آشنا شود.
۳۶۰-۰۹۱۳
————-
پنج شنبه، قبرستان قاضی میر جعفر(ع) رفتم، شهروندان وظیفه شناس، رعایت پروتکل های بهداشتی و با ماسک و رعایت فاصله در آرامستان حضور داشتند. این بهانه گیری های مرکز بهداشت به خاطر چیست نمی‌دانم!؟
۵۹۵-۰۹۱۳
————-
آب شرب شهروندان بسیار شور شده، به گونه‌ای که اصلاً قابل مقایسه با سال پیش نیست.همیشه در زمستان آب زاینده رود استفاده می‌کردیم. اداره آب و فاضلاب می‌گفت چون تابستان آب کم داریم از آب چاه استفاده می گردد. اکنون که زمستان است چرا آب شور است و جالب اینکه آب بهای مصرفی هم به نرخ آب شیرین باید بدهیم.
۶۵۲-۰۹۱۳
————-
فرمانداری هرچه زودتر تکلیف بخشداری را مشخص کند برای ما فرقی نمی کند زن باشه یا مرد، مهم توانایی فرد است و زن هم می‌تواند هم ردیف با مرد حتی قوی تر و بهتر کار کند.
۸۳۲-۰۹۹۱
————-
من معلم هستم که ۱۲ سال در آموزش و پرورش کار می کنم اما فکری برای استخدام من برای آموزش و پرورش نمی شود.چرا به نظام تعلیم و تربیت اینقدر بی توجهی می شود؟!
۲۰۱-۰۹۱۳
————-
شهرداری که اعلام می کند، این مقدار چاه جذبی در سطح شهر زده است، در صورت امکان لیست چاه ها را منتشر کند تا بدانیم این چاه ها کجا حفر شده!
۴۵۰-۰۹۹۱
————-
خواهشمندم در روزنامه دقت کنید غلط املایی زیادی دارید.
۳۵۶-۰۹۱۳
————-
چرا سازماندهی بیل مکانیکی در بافق صورت نمی‌گیرد؟ برای گرفتن نوبت بیل مکانیکی بیش از ۳ ماه است که معطل مانده ام. برخی از مشاغل آزاد مانند درب های کنترلی سود خوبی دارد کاش جوانان به دنبال کار در معدن با حقوق یک میلیون و ششصد نبودند. این شغل بیش از اینها در بافق درآمد دارد.
۴۳۶-۰۹۱۳
————-
اینکه می‌گویند که شاگرد بیل مکانیکی در بافق کم است، بنده به چند نفر که صاحب دستگاه بیل مکانیکی بودند مراجعه کردم و گفتند حاضرند نزد آنها آموزش دیده و کار کنم. اما قبول نکردند
۵۸۹-۰۹۱۳
————-
گوسفندهای مرا نیز چند وقت پیش بردند و کلی خسارت دیدم، از شهروندان می خواهم که مواظب باشند، فردا روزی نگویند که گوسفندهای مرا دزد برد.
۱۰۲-۰۹۹۱
————-
برخی از مسئولان شهرستان هم بدون ماسک در خودرو می‌ نشینند و در خیابان گشت می‌زند که حتی خودشان از ستاد کرونا هستند. خیلی جالب است!
۴۹۳-۰۹۱۳
————-
باسلام- در روز قطع شدن گاز برخی رستوران ها از موقعیت سواستفاده کردند و غذا را با قیمت و کیفیت بالا به مردم عرضه کردند. که هیچگونه نظارتی نبود
. ۰۹۳۵۹۹۷
————-
سلام – من یک معلم هستم و چشمانم ضعیف است که در این شرایط مجازی متاسفانه جدیدا چشمانم آب مروارید آورده و باید عمل شود. مسئولین بافقی لطفا کلاس ها را حضوری با رعایت پروتکل و شیفت بندی برگزار کنند.
۰۹۱۳۷۸۶
————-
سلام- سرمایه گذار در زمینه پرورش ماهی در بافق باید حمایت بیشتری شود و در این رابطه کلاس هایی برگزار شود تا مانند شهرهای دیگر فعالیت در پرورش بیشتر شود.
فتوحی
————-
باسلام- جاده بافق- بهاباد چه زمانی کامل می شود کد دار شدن جاده دیگر درزمان کار چیست؟
۰۹۱۳۵۵۷
————-
سلام – موضوع خشونت علیه زنان واقعا در بافق زیاد است من مادری هستم که در خانه آرامش ندارم و نمی توانم هیچ کجا فریاد بزنم لطفا برنامه ای برای ما زنان مظلوم در نظر بگیرید.
۰۹۹۱۲۳۲
————-
سلام خسته نباشید: ما اهالی شهرستان بهاباد به دستگاه سی تی اسکن نیاز داشتیم و نباید در لیست شصت و یکمین شهر قرار بگیریم- فرماندار بهاباد در این مورد بیشتر همت کند.
۰۹۱۳۴۵۲
————-
فرماندار محترم بافق از شما تقاضامندیم به واگذاری معدن شیطور به یک شرکت غریبه عکس العملی نشان دهید
.۹۱۳۱۵۷
————-
سلام، زمین های رستم آباد با قیمت بسیار بالا در حال خرید و فروش است – یک سرمایه دار در بافق زمین ۲۰۰متری در رستم آباد را به قیمت ۷۵۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است چرا هیچکس به داد مردم نمی رسد؟
۰۹۱۳۷۷۶
————-
سلام خدمت شهردارمحترم- لطفا مسیری که سرنبش ورود به خیابان شهدا می باشد را ببندید خلاف از این مسیر وارد میدان می شوند(ورودی بعد از لبنیاتی طالعی و موتور فروشی)
۰۹۱۳۴۵۵
————-
سلام- صبح به خیابان رفتم فوق العاده شلوغ بود شهروندان خواهشا رعایت کنید تا شاهد فوت عزایزانمان نشویم.
۰۹۱۳۲۵۵
————-
سلام خسته نباشید، گزارشی که از معلمان و خانواده ها گرفته بودید خوب بود اما بهتر است به سراغ معلمان بیشتری بروید و حرف های آنان را هم به گوش مسئولین برسانید.
فرهنگی دلسوز

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

گازرسانی به روستاها و چاه های کشاورزی در دستور کار قرار دارد

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛ “حسین فتوحی