هیچگونه مغایرتی بین مرز بافق و بهاباد وجود ندارد

الهام‌نصیرزاده| به گزارش هفته نامه افق کویر، در گفتگویی کوتاه “حسن محمدی” رییس شورای اسلامی شهرستان به پرسش های افق کویر پاسخ داد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا محدوده قاضی میرجعفر (ع) به شهر اضافه نمی گردد تا شاهد توسعه و عمران آن منطقه باشیم؛ اظهار کرد: طبق کارشناسی هایی که در مرکز استان و شهرستان انجام شده و جمع بندی صورت گرفته که ارائه دادند؛ آن منطقه دیگر خارج از محدوده شهرستان می باشد و به تناسب جمعیت به شهر اضافه می‌شود و رشد جمعیت آن قدر زیاد نیست که بخواهیم آن محدوده‌ها را داخل محدوده شهری بیاوریم.

ابهامات را باید مسئولین سیاسی استان حل کنند

رییس شورای شهرستان؛ در خصوص ابهامات مرزهای جغرافیایی بافق، بهاباد و بافق، اردکان گفت: ابهامات را باید مسئولین سیاسی استان حل کنند و آنچه که مسلم است با توجه به بازدیدی که حدود دو هفته گذشته توسط نماینده وزارت کشور و کارشناس بعمل آمد، نقطه هایی که در محدوده مشخص و جی پی اس زده شد کاملا منطبق با آن چیزی بود که در مصوب اسمی بوده و الان نیز در مصوبه خطی همان نقاط وجود دارد و هیچ گونه مغایرتی بین مرز بافق و بهاباد وجود ندارد که بخواهند اصلاح کنند.
حسن محمدی در رابطه با اقدامات شورا در زمینه شکستن نرخ قیمت زمین ها در شهرستان بافق برای ساخت منزل برای جوانان بیان داشت: بیشترین بحث در زمینه مسکن اجتماعی که درگذشته سهمیه ای بوده، ولی با توجه به رایزنی هایی از سوی استاندار، نماینده مردم در مجلس و اعضای شورا سهمیه برداشته شد و هر شخص فاقد مسکن که شرایط فرم “ج” را دارا باشد به او تعلق می گیرد و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
وی در خصوص ۲درصد حق فروش سنگ آهن اعلام کرد:عنوان شده تا امیدنامه بیاید مشکلی از نظر پرداختی ندارند. مجوز هم از سوی سازمان بازرسی کل کشور داده شده و به معادن اعلام گردیده و دیوان محاسبات تایید نموده است. هیچ مشکلی در پرداخت نیست و بعضی معادن هم که تخلف کردند بصورت قانونی پیگیر و در حال پیگیری قضایی است.
محمدی در رابطه با تعامل نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با شورا گفت:شورای شهرستان کاملا تعامل با نماینده دارد و مشکلی وجود ندارد. همیشه صباغیان کمک حال ما بوده و خواهد بود و نیز ما در خدمت وی خواهیم بود.
وی جهت تعریض ادامه جاده بافق-باقرآباد اعلام کرد:دست بخشداری می باشد و ربطی به شورای شهرستان ندارد و تا نقطه‌ای که شهرداری باید اقدام می کرده ؛کار به اتمام رسیده است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

برنامه ها واقدامات کمیته امداد شهرستان بافق در سال ۱۴۰۲

به گزارش هفته نامه افق کویر، ابوالقاسم طلایی