گفته های برخی از مال باختگان موتور سیکلت در بافق

به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر، برخی از مالباختگان موتورسیکلت در بافق در تماس با خبرنگار هفته نامه افق کویر،از سرقت موتورسیکلت خود توسط سارق یا سارقانی خبر دادند.

در ابتدا یکی از مالباختگان  که تمایل به معرفی خود نداشت گفت: چند شب پیش سارق یا سارقانی در محدوده خیابان چهارده معصوم (ع) اقدام به سرقت موتورسیکلتم نمودند. برای پیگیری این موضوع شکایتی در محاکم دادگستری بافق مطرح کردم، متاسفانه تا کنون موتورسیکلت بنده پیدا نشده است.

در ادامه رضا جمالی بازنشسته آموزش و پرورش گفت: سال ۹۶ موتور سیکلت پسرم را واقع در خیابان شهید تفکری بافق، ربودند.

وی افزود: موتورسیکلت  وی را به تازگی برایش خریده بودم و تا مدتها قسط آن را پرداخت می کردم ؛ ولی اثری از موتورسیکلت سرقتی پیدا نشد.

رضا جمالی افزود: چند روز پیش هنگامی که برای خواندن نماز به مسجد رفته بودم، موتور سیکلت خودم را از درب مسجد  ربودند.

این بازنشسته فرهنگی ادامه داد:  به آگاهی مراجعه کردم؛ متاسفانه تاکنون هنوز سارقین موتورسیکلت پیدا نشده اند.

رضا جمالی تصریح کرد: روزگاری به گفته مسئولین، بافق، امن ترین شهر دراستان یزد محسوب می شده است؛ اما هم اینک مشکلاتی به وجود آمده است.

وی ادامه داد: از مسئولین  مربوطه  خواهشمندم کنترل بیشتری نسبت به ورودی و خروجی های شهر داشته باشند.

وی افزود: موتورسیکلتم ۲۵ میلیون تومان ارزش داشت و با توجه به اینکه بنده بازنشسته آموزش و پرورش هستم چگونه می توانم با حقوق اندک دوباره موتور سیکلت جدید خریداری کنم؟!

در پایان یکی دیگر از مالباختگان به نام امیر حسین عابدینی گفت:  هفته گذشته، موتور سیکلت خود را در کوچه ایی در محله مهدیه پارک کردم، نیم ساعت بعد،اثری از موتورسیکلتم نبود، به اداره آگاهی مراجعه کردم، هنوز موتورسیکلت بنده، پیدا نشده است و ارزش آن ۱۸ میلیون تومان بوده است.

معصومه غلامرضاپور

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

خیابان بدون فضای سبز غیر قابل تحمل است

 به گزارش  هفته نامه افق کویر؛ خیابان «شهید