ساخت بوستان شهدای بافق با ۱۱ میلیارد تومان بودجه آغاز شد

شهردار بافق در حاشیه مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: این بوستان در زمینی به مساحت ۸۵ هزار مترمربع در مدت ۱۴ ماه تکمیل و بهره برداری می‌شود.
سیدعلی نوروززاده اضافه کرد: هزینه ساخت از محل منابع داخلی شهرداری پیش بینی شد و بوستان یادشده در ورودی شهر بافق در جوار میدان شهید حاج قاسم سلیمانی ساخته می شود و با اجرای آن ۲ مترمربع به سرانه فضای سبز شهری افزوده می‌شود.
شهردار بافق مجتمع خدماتی تجاری ، زمین های ورزشی، جاده سلامت، فضای نشستن و پارکینگ و از این قبیل را از جمله امکانات بوستان شهدا ذکر کرد.
وی هدف از ایجاد این بوستان را ارتقای کیفیت محیط و فضای مناسب در محله، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و روح امیدواری در بین اهالی محل برای مراوده اجتماعی و همدلی و همگرایی عنوان کرد.
نوروززاده از برنامه ریزی برای ایجاد بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع فضای سبز و بوستان جدید در سال ۱۴۰۰ خبرداد و تصریح کرد: بوستان شهدا ، بوستان شهرک امام حسین (ع) و نیز خیابان مهدیه از جمله فضاهایی است که به افزایش سرانه فضای سبز شهری کمک می‌کند.
سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق هم از تلاش شهردار و کارکنان شهرداری تجلیل کرد و گفت: توسعه فضای سبز در شهرها از جمله اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی است و این مهم مورد توجه شهرداری و اقشار مختلف قرار دارد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

خیابان بدون فضای سبز غیر قابل تحمل است

 به گزارش  هفته نامه افق کویر؛ خیابان «شهید