آموزش صفر تا صدگریم و شنیون در آرایشگاه یاس

 

الهام نصیرزاده| به گزارش افق کویر، راه اندازی یک کسب و کار به عنوان یک آرایشگر حرفه ای و میکاپ آرتیست، یک هدف بزرگ است که برای رسیدن به آن باید خیلی تلاش کرد. در هر کسب و کاری که وارد شویم باید به یکی از بهترین های آن کسب و کار تبدیل شویم تا بتوانیم امنیت کسب و کار خود را تامین کنیم و برای مدت طولانی فعالیت و کسب درآمد کنیم. بانو “فاطمه فتوحی” مبتکر روشی نوین در رشته گریم و شنیون هستند که با تلفیق گریم جهانی طراحی و نقاشی سبکی نو می آفریند. در ادامه گفتگو افق کویر را با وی می خوانید.
افق کویر:خانم فتوحی از تصاویر کارهای جدید شما به راحتی می توان پی به تغییرات اساسی در حوزه گریم و شنیون برد، لطفا بفرمایید طی سالی که گذشت چه خدمات را وارد این عرصه کرده اید؟
با توجه به وضعیت کرونا در دوسال اخیر که امکان حضور همکاران عزیزم به تهران جهت آموزش گریم و شنیون مقدر نبود؛ بنده به آنها آموزش می دادم.
افق کویر:علاقه مندانی که قصد دارند وارد عرصه آرایشگری شوند، چه آموزش های را باید بگذرانند؟
درابتدا که باید استعدادیابی شوند وباتوجه به علاقه رشته مورد نظر خود را با دیدباز انتخاب نمایند و سپس جهت یادگیری اقدام کنند.
افق کویر:شرایط ثبت نام در کلاس های آموزشی شما به چه صورت است؟
هنرجو باید بالای ۱۷ سال سن داشته باشد و باتوجه به اینکه چندسالی آموزش های آرایشگری تفکیک شده و هررشته بصورت تخصصی دوره و مدرک مختص به خودش را داراست؛ بهتر است هنرجوهای عزیز با علاقه رشته مورد نظر را انتخاب تا از اتلاف وقت وهزینه جلوگیری شود.
افق کویر: چه تکنیک ها و مهارت هایی در ورکشاپ ها وکلاس های شما آموزش داده می شوند؟
ما دردورشته گریم وشینیون از صفرتاصد که ژورنال خوانی می باشد را به هنرجوهای عزیزآموزش می‌دهیم.
در زمینه گریم :کانتور سه بعدی جام چهره، سایه های کات کریس (اروپایی.بادیگاردی.اسموکی وبرزیلی) آموزش داده می شود.
و دررشته شینیون ( اروپایی، خطی، روسی، فرانسوی، کاغذی، مواج، باروک) وانواع فرهای: روسی،هالیوودی، ماژور ، فرمعمولی، فرلاینی از دیگر آموزش های کلاس است.
و نیز بلیدابرو به سبک فیبروز، لیفت ولمینت مژه وابرو، میکاپ های جدید، شینیونهای تخصصی وفوق تخصصی، رنگ ولایت‌هیرکاتهای ژورنالی از دیگر‌خدمات آرایشگاه یاس می باشد.
افق کویر: خصوصیات یک کسب و کار موفق چیست و بحث مالی در آن چقدر پر رنگ است؟
اولین خصوصیت داشتن مهارت کافی می باشد، محل کار تمیزومرتب وهمچنین مشتری مداری هم از الزامات یک کسب وکار موفق است. علاقه ذاتی به هرشغل وهنری اولین اصل می باشد؛ اما مساله مالی هم نقش بسیار مهمی ایفا می کند.
افق کویر:در دوران کرونا چگونه کارتان را مدیریت کردید؟
دردوران کرونا بسیاری از مشاغل آسیب دیدند یا کلا از بین رفتند. ما هم روزهای سختی را گذراندیم؛ اما به لطف خداوند مشتریان همچنان ماندگار بودند و مجبور به ترک شغل نشده ایم و به نظرم این یک موفقیت بزرگ برای تمام سالن های دایر است.

پیج اینستاگرام Fatemehfotoohiyas
شماره تماس : ۰۹۹۰۲۵۸۵۳۴۰
نشانی: خیابان شهید تفکری_ فرعی ۵ – سالن زیبایی یاس

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

خیابان بدون فضای سبز غیر قابل تحمل است

 به گزارش  هفته نامه افق کویر؛ خیابان «شهید