بافق شهر ملی حصیر بافی

به گزارش هفته نامه افق کویر| شهردار بافق باحضور در غرفه حصیربافی بافق در سیزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و سومین نمایشگاه تخصصی زیلو، حصیر و دست بافته های سنتی و نخستین جشنواره پخت نان سنتی در مصاحبه ای با خبرنگار افق کویر اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی فعالان و کسانی هست که در زمینه حصیربافی فعالیت وکار می کنند.
سید علی نوروززاده افزود: در این نمایشگاه علاقمندان صنایع دستی بافق و فعالیت ها و تولیدی هایشان که متنوع هستند معرفی می شوند و در راس، صنعت حصیربافی به عنوان شهر ملی حصیربافی امسال حضور خوبی در نمایشگاه داشته است.
شهردار بافق درخصوص نقش شهرداری بافق گفت: کاری که شهرداری توانسته انجام دهد برنامه ریزی برای حضور این عزیزان در نمایشگاه و پشتیبانی های لازم‌ و ایجاد اشتغال برای صنعت حصیربافی در بافق است .
وی گفت: هدف اصلی از ایجاد این نمایشگاه در مرحله نخست ایجاد اشتغال است و با توجه به توسعه جاذبه های گردشگری در منطقه می توان با استفاده از مواد اولیه که به فراوانی یافت می شود توسعه صنعت تولید حصیر را شاهد باشیم و باتوجه به اینکه شهرداری بافق از هم اکنون دبیرخانه شهرملی حصیربافی است؛ بنا بر وظیفه ذاتی تکالیف و وظایف مختلفی دارد و امیدواریم در زمینه های مختلف بتوانیم این حمایت و پشتیبانی را برای توسعه و ترویج و پویایی صنعت حصیربافی در بافق داشته باشیم.

یزد-دمعصومه فلاحتی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

خیابان بدون فضای سبز غیر قابل تحمل است

 به گزارش  هفته نامه افق کویر؛ خیابان «شهید