قتل در خانه با شئی نوک تیز

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از ۶ ساعت در شهرستان بافق خبر داد .

به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر به نقل از پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان بافق، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سردار بهدانی فر افزود: در بررسی‌های کاراگاهان پلیس مشخص شد که فردی ۴۲ ساله و کارمند یکی از شرکتهای شهرستان بافق با ضربات متعدد شئی برنده ای و همچنین اسیدپاشی به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی و ضمن بررسی دقیق صحنه جنایت و با استفاده از روش های علمی کشف جرم و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، متهم در کمتر از ۶ ساعت شناسایی و در یک عملیات ضربتی در شهر بافق به همراه ادله جرم دستگیر شد.

این مقام ارشد پلیس با بیان اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به جرم ارتکابی اقرار و انگیزه این اقدام خود را اختلافات شخصی و خانوادگی عنوان کرده است، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه قاتل به مرجع قضایی تحویل داده شد.

گفتنی است، قاتل متأهل و کارگر یکی از شرکتهای شهرستان بافق است.

پیگیریهای خبرنگار هفته نامه افق کویر به نقل از دکتر محمد رضا آیت اللهی، رئیس مرکز پزشکی قانونی بافق؛ حاکی از آن دارد که  این حادثه در حدود ساعت ۱۹ روی داده و مقتول در خانه خود به قتل رسیده است.

وی گفت: پس از ساعتی قاتل توسط عوامل نیروی انتظامی دستگیر گردیده است و  برای روشنایی ابعاد این قتل احتیاج به بررسی های بیشتری می باشیم.وی تاکید کرد که مقتول توسط شئی نوک تیز به قتل رسیده است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

خیابان بدون فضای سبز غیر قابل تحمل است

 به گزارش  هفته نامه افق کویر؛ خیابان «شهید