صدای افق

چند وقت است که درخواست تاسیس هیئت به سازمان تبلیغات اسلامی داده ایم؛ اما هر وقت مراجعه می کنیم می گویند باید هیات مذهبی جلسه تشکیل بدهد تا روند کار جلو برود! سوال من این است آیا تشکیل هیئات مذهبی اینقدر بابد طول بکشد؟
۰۹۱۳-۱۵۵۲


شوراهای اسلامی شهر و شهرستان و فرمانداری بافق چرا در خصوص مرزها سیاست واحدی در پیش نمی گیرند؟ آیا درست هست که شهرستان همجوار مدعی شرکت فلات مرکزی است؟
۰۹۱۵-۱۵۸۷


از شورای فرهنگ عمومی بخاطر مصوبات جدیدش در خصوص تقبل برخی‌ از هزینه طرح های فرهنگی و کمک به آنان تقدیر و تشکر می کنیم.
۰۹۱۳-۲۹۶۶


به نظر من این که امام جمعه محترم بافق توجه به مسایل آموزشی بافق داشته و تلاش می کنند دو مدرسه غیرانتفاعی با رویکرد خاص مذهبی در مسجد جامع تاسیس کنند جای تقدیر و تشکر دارد.
۰۹۱۶-۴۲۴۱


چرا اداره ورزش و جوانان برای اوقات فراغت کودکان در فصل تابستان برنامه ایی ندارد!
۰۹۱۰-۹۵۷۰


اگر آب شرب کم هست چرا اداره آبفای بافق در حال فروش آب با نرخ تجاری به تانکری ها می باشد.
۰۹۱۳-۴۲۵۶


اداره برق در حال حاضر که در اوج گرما هستیم چرا تولید برق خود را افزایش نمی دهد؟ نگویید که مشکل تولید برق داریم؛ چرا که هر سال در این موقع قطعی برق بیشتر می شود!
۰۹۹۲-۶۶۰۱


آن کسانی که می گویند قیمت خرما و پسته بالا هست، سری به کشاورزان و زحمت کشان بزنند تا ببینند که کشاورز دایم در حال مبارزه با آفات خرما و پسته هست.
۰۹۱۳-۳۶۷۷


کم کم به ایام محرم نزدیک و نزدیک تر می شویم از همین الان اداره تبلیغات اسلامی اقدام به تشکیل جلسه برای رسمیت دادن به هیئت هایی که درخواست مجوز داده اند، باشد.
۰۹۹۱-۰۸۲۵


شکر خدا موضوع بی حجابی و بد حجابی در شهرستان بافق در حال کمتر شدن است و این نتیجه تلاش ادارات و سازمان های دست اندرکار می باشد.
۰۹۱۳-۳۲۳۳


از اداره امور مالیاتی بافق تشکر ویژه داریم! شنیدم برای برخی طلا فروشی ها ارقام میلیاردی مالیات وضع کرده اند که با توجه به درآمد آنها و ۹ درصد ارزش افزوده مبلغ کلانی با این حال نیست!
۰۹۱۳-۶۰۱۸


آیا وقت آن نرسیده که اداره صمت و مجمع امور صنفی و فرمانداری برای امورساختمانی نرخ نامه تعیین کنند! استاد بنا روزی ۹۰۰ هزارتومان و شاگردش ۴۰۰ هزارتومان
۰۹۱۳-۴۲۴۳


برخی از افراد غیر بومی در بافق برای ساخت و ساز قرارداد می بندند؛ اما در عمل دو برابر برای کارفرما فاکتور و صورتحساب صادر می کنند و این موجب شده تا سر پرداخت وجه با کارفرما به توافق نرسند و کار به دادگاه و شورای حل اختلاف برسد.کاش نرخی واحد برای ساخت و ساز وجود داشت.
۰۹۱۶-۳۴۴۶


شرکتی که متصدی وصل انشعاب فاضلاب به شبکه شهری هست وقتی که انشعاب را وصل کرد سریع محل کند و کار را پر نمی کند و این باعث می شود که تردد وسیله نقلیه برای مردم سخت شده و به ماشین آنها آسیب برسد. آیا نظارتی نباید بر روی این شرکت باشد؟
۰۹۱۳-۱۷۰۲


عید قربان نزدیک است و ذبح گاو و گوسفند انجام می شود. اگر مراکز نیکوکاری بتوانند خود را به مردم بیشتر اثبات کنند که توزیع گوشت ها عادلانه انجام می شود و به مستحقان می رسد مردم حتما نذورات خود را بیشتر به آنان می سپردند.
۰۹۱۳-۴۳۱۰


از متصدیان و متولیان بقعه شریف قاضی میرجعفر(ع) بافق درخواست داریم بعد از نماز مغرب و عشا در عصر جمعه بلافاصله چراغ ها را خاموش نکنند تا زائرین وقت کافی برای زیارت داشته باشند. همچنین چرا درخت ها را آبیاری نمی کنند! حیف این فضای سبز است که نزدیک به دو ماه هست که آبیاری نشده است!
۰۹۹۱-۲۵۷


سلام وقت بخیر مشکل اینجاست که کارتولیدی شروع کردیم و به مشکل بودجه برخوردم. از برج ۸ متقاضی دریافت وام بودم که تعطیل شد الان نصف راه را رفتم ۱۰ بار استانداری، صنعت معدن و فرمانداری رفتم ولی کسی دلسوز نیست روز اول به بنده گفتن برو ما تو را حمایت می کنیم این شهرستان واقعا نیاز به حمایت دارد. مردم واقعا اذیت می شوند بعد من رفتم برای اینکه به من کمک کنند تا زودتر کارم راه بیفتد ولی فایدی نداشت. توصیه میکنم به جوانی های که تصمیم دارند کار تولیدی انجام بدهند با طناب مسولین داخل چاه نروند
فضای مجازی


پل هوایی بلوار انقلاب که بر اثر برخورد تریلی کف آن مثل تخته پرش شده لطفا شهرداری نسبت به درست کردن آن اقدام نماید.
فضای مجازی


سلام برایم جای سوال است که مسئولین سازمان سنجش به چه هدفی اقدام به برگزاری آزمون های استخدامی می کنند، یک ماه از برگزاری آزمون بانک گذشته و هر روز که به سایت سازمان سنجش سر میزدم خبری از کارنامه و نتایج آزمون نبود، از اداره مربوطه در مورد زمان قطعی نتیجه آزمون سوال کردم که گفتند نیروهای کاری برای دوره آموزشی دعوت شده اند!!
۰۹۱۴-۵۸۴۱


خیابان ها و کوچه ها از وضعیت آسفالت مناسبی برخوردار نمی باشد دست اندازها در بافق به صورت استاندارد نیست و همچنین سر چهارراه ها چراغ راهنما وجود ندارد و چراغ چشمک زن در شب نیز نداریم.
۰۹۱۷-۵۶۷۴

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

از بافق تا لبنان تاثیر یک تئاتر خوب از صدها سخنرانی بیشتر است

 به گزارش پایگاه خبری افق بافق، تئاتر آن