صدای افق

این چه کاری است که جوجه ها را در بیابان ها رها می کنند. حداقل مثل آدم بیایند سر میدان و اعلام کنند این جوجه ها را نمی خواهیم و مفت و مجانی به مردم بدهند. مردم هم همه جوجه ها را تحویل گرفته و با خود می برند.
۰۹۱۳-۰۰۷۵


از نیروی انتظامی و دادستانی تقاضا داریم به موضوع جوجه ها ورود پیدا کرده و از طریق دوربین های سطح شهر پی ببرند چه کامیون یا تریلری این کار را انجام داده است.
۰۹۱۳-۲۹۶۷


واقعا تعجب کردم . جمعه یک ماشین خلاف جهت در بلوار شهید بهشتی بافق حرکت می کرد و پلیس در حال تعقیب آن بود و بالاخره راننده را دستگیر و ماشین را توقیف کرد.
۰۹۱۴-۵۸۴۷


چقدر نهاده های دامی گران شده که طرف حاضر شده شبانه جوجه ها را در بیابان خالی کرده و فرار کند و برای او مقرون به صرفه بوده است جوجه ها را در بیابان رها کند.
۰۹۱۵-۴۰۶۵


قیمت اجناس در هر مغازه یک نرخ است. چرا اداره صنعت و معدن و تجارت کاری نمی کند؟ چقدر شاهد تفاوت در قیمت ها باشیم؟
۰۹۱۰-۹۶۸۴


اداره آب که اعلام می کند صرفه جویی در آب کنید، آیا فرصت دارد تا یک آزمایش از آب بگیرد تا ببیند چقدر آب شور شده است و جالب اینکه آب شور را با نرخ آب شیرین در آب بهای مصرف مردم محاسبه می کنند یعنی چه آب زاینده رود بخوریم و چه آب شرب قدیم بافق، یک مقدار پول باید بدهیم.
۰۹۱۰-۸۳۰۶


چرا فرمانداری نسبت به سرکشی از ادارات اقدام نمی کنند. ساعت ۸و نیم به یک اداره ای رفتم نه خبری از رئیس و معاون نبود.
۰۹۱۶-۴۲۴۵


هفته قوه قضائیه گذشت و دادگستری بافق حداقل گزارشی از عملکرد پرونده ها می داد مانند سایر شهرها تا ما بدانیم در بافق چه پرونده هایی بیشتر مطرح شده است و بدانیم تا از این مسائل درس عبرت بگیریم.
۰۹۱۴-۴۸۵۶


روز قلم بر شما قلم به دستان مبارک باد. قدر این قلم را بدانید و برای آن ارزش بیشتری قائل بشوید.
۰۹۱۳-۶۹۰۶


گزارش شما را درباره اداره پست خواندم. خیلی برایم جالب بود که رئیس اداره می گوید مردم از اداره پست ناراضی هستند. حال از فرمانداری بافق می خواهیم که به حال این موضوع فکری بکند که چرا مردم از اداره پست ناراضی هستند و مسئله را حل نماید.
۰۹۱۳-۶۹۸۷


چرا فرمانداری حاضر نیست تا به یک سرمایه گذار که اقدام به تاسیس کارخانه یخ می کند کمک کند حتما باید طرف سرمایه خود را از دست بدهد و زندانی بشود تا گلریزان بگیرند و او را آزاد کنند؟
۰۹۱۷-۸۶۳۰


قیمت زمین ها در بافق بالا است و متاسفانه تعاونی ها زمین برای واگذاری ندارند. چرا هم چنان مسئولان بی خیال این مسئله هستند؟
۰۹۱۳-۲۵۶۰


شنیده ام که قرار است ۶۰۰ هکتار زمین برای تعاونی ها اطراف میدان گردشگری به سمت روستای تراب آباد به متقاضیان مسکن یعنی تعاونی ها واگذار شود. حال سوال من این است که چطور زمین می خواهد واگذار شود در همان سمت حوضچه های فاضلاب قرار دارد . آخر این چه بی فکری است؟ مردم چطور در این بوی گند خانه بسازند؟
۰۹۱۳-۲۶۳۴


چرا حق التدریس استادان دانشگاه پرداخت نمی شود ؟ نزدیک به ۲ سال است که تدریس کرده ایم اما حق التدریس آن پرداخت نشده است؟
۰۹۱۳-۵۸۴۲


سایت شورا ها به روز ترین خبر شان متعلق به یک سال قبل است. چرا گزارش عملکردی در رسانه ها منتشر نمی کنند؟
۰۹۱۳-۴۰۰۹


سرکار خانم حاجیه فاطمه تشکری بافقی حجتان مقبول و سعیتان مشکور باد
۰۹۱۳-۳۷۸۰


به چه حساب بلاگرهایی که در بافق کار می کند عکس های خانوادگی مهمانی را منتشر می کنند واقعا درست نیست و از مسئولین مربوطه درخواست داریم تا با این مساله برخورد نمایند.
۰۹۱۴-۲۶۸۱


سلام. مطالب هفته نامه با عنوان “فرهنگ کشاورزان” عالی بود ولی یک تذکری هم به دوستان آب منطقه ای و اداره برق بدهید که اینقدر به کشاورز فشار نیاورند. کشاورزی که روزگاری با آب قنات کشاورزی می کرد و همین مسئولین با مجوز بی رویه حفر چاه باعث خشک شدن قناتها شدند به جای اینکه بروندیقه مدیران نالایق دوره سازندگی و…را بگیرند به کشاورز گیر دادند. مسئولینی که سطح آب زیرزمینی منطقه زندگی ما را از ۲ متر به ۲۵ متر کاهش دادند( با سوء مدیریت شان) واقعاً نوبر اند.
رحیمی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

از بافق تا لبنان تاثیر یک تئاتر خوب از صدها سخنرانی بیشتر است

 به گزارش پایگاه خبری افق بافق، تئاتر آن