جایگاه CNG صاحب دلسوزی ندارد

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ پیش از ظهر چهارشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ با تماس یکی از شهروندان با خبرنگار ما اعلام نمود اختلال در جایگاه سوخت سی ان جی باعث ایجاد صف های طولانی در پمپ گاز شهرستان شده است پیرامون این موضوع به جایگاه سوخت گاز رفته و با تعدادی از افرادی که در آنجا حضور داشتند به گفتگو پرداخت که در ادامه می‌خوانید:

در ابتدا” حسن فرجیان” راننده نیسان گفت: بیشتر مواقع برای سوخت خودرو از سی ان جی استفاده می کنم و حدود یک ماه است که جایگاه سوخت خراب شده است بنده مجبور شده ام بنزین آزاد یا به کوهبنان رفته و گاز دریافت نمایم.
وی ادامه داد: این دستگاه ها سوخت سی ان جی فرسوده شده است و هر زمانی که پمپ گاز خراب می شود حدود ۲۰ الی ۲۵ روز زمان می‌برد تا تعیمرات جایگاه سوخت انجام گردد.
وی افزود: این جایگاه صاحب دلسوزی ندارد.

جایگاه به علت تعمیرات تا اطلاع ثانوی تعطیل است

یکی از شهروندان که تمایل به معرفی خود نداشت افزود: هر زمانی به جایگاه سوخت مراجعه می کنم با علایم هشدار دهنده خطر یا جایگاه به علت تعمیرات تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد مواجه می شوم.
وی ادامه داد: دیگر شهرستان ها یا استان ها به مدت یک الی دو روز در حال تعمیر دستگاه سوخت هستند؛ اما بافق این چنین نیست یکماه الی دوماه زمان می برد.

بیشترین تعطیلی جایگاه سی ان جی در فصل تابستان است

“کدخدایی” ساکن یزد که برای سوخت در انتظار بود؛ بیان کرد: چندین بار به جایگاه سوخت آمدم که تعطیل بود.
وی ادامه داد: بیشتر تعطیلی جایگاه سوخت سی ان جی در فصل تابستان است و کسانی که از گاز استفاده می کنند با مشکل روبه رو هستند.

افزایش جایگاه سوخت CNG

“محمود محمودی” گفت: حدود ۲۰ روز هست که دستگاه سوخت گاز خراب شده. از مسئولین شهرستان انتظار می رود؛ که تعداد جایگاه ها سوخت سی ان جی را افزایش دهند.
سپس تعمیرکار دستگاه سی ان جی با سابقه ۱۵ ساله بیان کرد: تقریبا ۲۰ روز است که در حال تعمیرات دستگاه سوخت هستم، زیرا این دستگاه ها نیاز به تعمیرات اساسی داشت همه تجهیزات باید بعد از ۲۵ هزار ساعت کارکرد عوض شود.
وی علت طولانی شدن تعمیرات دستگاه را خرابی قطعات دستگاه‌ها مطرح کرد و گفت: این دستگاه باید مراحل ترمیم خود را بگذراند.

دستگاه تنها ۴ ساعت در روز باید کار کند

وی عنوان کرد: استاندارد کار کرد دستگاه سوخت سی ان جی در ۲۴ ساعت ۴ ساعت است و ۲۰ ساعت استراحت نیاز دارد.
وی افزود: دستگاه ها در این منطقه گرمسیری بیشتر از ۴ ساعت نباید کارکنند.
وی در پاسخ به این سوال زمانی که دستگاه سوخت تعمیر شد آیا ضمانتی است که تا چه زمانی کار می کند؟گفت: بستگی به تعهد شهرداری و قرار داد تامین دستگاهش دارد ؛ دستگاه هایی که تعمیر می شود؛ اگر بازبینی و نگهداشت آن به عهده خودمان باشد یک سال ضمانت خواهد داشت؛ اما نگهداشت دستگاه به فرد دیگری اختصاص می یابد بنابراین مشخص نیست.

 

گزارش: حدیث عباسی_ حدیثه امیریان

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

از بافق تا لبنان تاثیر یک تئاتر خوب از صدها سخنرانی بیشتر است

 به گزارش پایگاه خبری افق بافق، تئاتر آن