مدیریت فروشگاه الیاس : در فروشگاه بزرگ الیاس همیشه حق با مشتری است

 به گزارش  هفته نامه افق کویر ، بحران های اقتصادی مردم را با مشکلات زیادی روبرو نموده است و هر روز شاهد افزایش قیمت تمام اجناس و کالاها در بازار هستیم، اما نکته قابل تامل در این میان، آن است که بخشی از گرانی‌ها به ترفند‌های زیرکانه برخی از کسبه و بازاری‌ها بر‌می‌گردد‌. این شماره از هفته نامه افق کویر یکی از کاسب های شهر روایت می کند که رعایت انصاف را شعار کسب و کار خود قرار داده است در ادامه گفتگوی وی را با خبرنگار هفته نامه افق کویر بخوانید:

سعی بر این بود که با اصل انصاف پیش بروم
«محمدحسین صباغیان» مدیریت فروشگاه بزرگ الیاس گفت: حدود۲۳ سال در این صنف مشغول به فعالیت هستم و در طول سابقه فعالیت خود همیشه سعی کرده‌ام که با اخلاق و رفتار منصفانه و با در نظر گرفتن اصل انصاف پیش بروم و با مشتری اخلاق حسنه داشته باشم.
صباغیان در ادامه اظهار نمود: به نظر بنده عامل ۷۰ درصد گرانی ها به عملکرد مغازه داران مرتبط می شود و در این شرایط مغازه داران می توانند به مردم کمک زیادی کنند.
وی گفت:اگر مغازه داران مطابق استاندارد قیمت محصولات خود را افزایش دهند فشار اقتصادی کمتری به مردم وارد خواهد شد.
وی افزود: برکت دست خداوند است و کاسب حبیب خداست.
وی با بیان این مطلب که رعایت اصل صداقت و راستگویی در کسب و کار از اهمیت زیادی برخوردار است؛ گفت: یک فروشنده منصف باید همیشه مشتری را به درستی راهنمایی نماید و محصول با کیفیت و متنوع عرضه کند.

در فروشگاه بزرگ الیاس همیشه حق با مشتری است
وی اضافه کرد: در فروشگاه بزرگ الیاس همیشه حق با مشتری است و من اعتبارم را از مشتریان دارم. زمانی که به مشتری احترام گذاشته شود موجب برکت کسب و کار می شود و علاوه بر اینکه انسان نزد مشتریان محبوب می‌شود، خداوند نیز از او خشنود است.
محمد حسین صباغیان با بیان خدماتی که ارائه می دهد؛ گفت: توزیع تغذیه مدارس به قیمت درب کارخانه و توزیع شیر، ماست به قیمت تولید کننده به مشتریان عرضه می گردد.
در حین تهیه گزارش بودیم که یکی از مشتریان فروشگاه الیاس وارد شد و عنوان نمود: در فروشگاه الیاس، محصولات با قیمت مناسب عرضه شده و صاحب فروشگاه بسیار با انصاف و خوش برخورد هست.
صباغیان در ادامه اظهار داشت: مسئولیت تمام امور مرتبط به فروشگاه از فروشندگی، حسابداری تا ثبت سفارش و غیره به عهده خودم هست.

به منظور شفاف سازی کسی با بنده همراه نیست
وی عنوان نمود: هدف اصلی بنده شفاف سازی است و تا شفاف سازی صورت نگیرد مشکلات حل نخواهد شد و به منظور شفاف سازی کسی با بنده همراه نیست و مخالفت های زیادی با من صورت گرفته است و هدف این است که مردم با سطح درآمدی پایین نیز بتوانند قدرت خرید داشته باشند.

تبلیغات باید سالم و درست باشد
وی اظهار نمود: تصمیم داشتم قیمت خرید و فروش را بر روی اجناس درج کنم که موافقت صورت نگرفت.
مدیریت فروشگاه الیاس ادامه داد: تبلیغات باید سالم و درست باشد و فروشنده اطلاعات درست و هم چنین محصول با کیفیت در اختیار مشتری قرار بدهد و وقتی مغازه دار، مطلب را به صورت واقعی به مشتری می گوید برگ برنده از آن خودش است و موجب اعتماد مردم به مغازه دار می شود.
وی در پایان عنوان نمود: مغازه داران باید با کمک و همراهی هم به مردم کمک نمایند و اقلام ضروری مورد نیاز مردم را با قیمت مناسب تر عرضه نمایند .

به هر مشتری تنها یک بار دروغ می توان گفت
صباغیان گفت: به نظر بنده به هر مشتری تنها یک بار دروغ می توان گفت و وقتی یک دروغ گفته شد برای خرید دیگر به سراغ تو نمی آید که دروغ دوم را بشنود و اعتبارت نابود می شود و ریشه تمام مشکلات در دروغ است.
وی تصریح کرد: هدف این است که مردم با سطح درامدی پایین بتوانند قدرت خرید داشته باشند و هدف ما خدمت است و غیرممکن است که قیمت روی محصول از مشتری گرفته شود بلکه قیمت ها پایین تر از قیمت مصرف کننده است.
وی در ادامه اضافه کرد: مغازه داران باید با کمک و همراهی هم به مردم کمک نمایند و مغازه دار می تواند اقلام ضروری مورد نیاز مردم را با قیمت مناسب تر عرضه نماید.
وی عنوان کرد: در صنف خواربار و لبنیات جنس های متفاوت زیادی وجود دارد که اگر فردی می خواهد تبلیغ کند و به مردم خدمت نماید باید قیمت تمام اجناس را ارائه دهد و تخفیف اعمال نماید.
وی بیان کرد: با تشکیل گروه و کانال در فضای مجازی نباید با ترفندهای متفاوت مردم را فریب داد و اگر هدف خدمت است قیمت تمام اجناس داخل گروه قرار داده شود و شامل تخفیف قرار دهند.
وی از اهداف خود گفت: هدف من خدمت به مردم، شفاف سازی و به زودی زود احداث بزرگترین مجتمع تجاری در بافق است.

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۵۲۶۸۱۶
نشانی : خیابان شیخ محمد تقی فرعی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

برنامه ها واقدامات کمیته امداد شهرستان بافق در سال ۱۴۰۲

به گزارش هفته نامه افق کویر، ابوالقاسم طلایی