فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: ناتوانی رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری آشکار شده است

سردار سلامی گفت: جنگ غزه یکی از سخت‌ترین جنگ‌ها بود که کشورهای مستکبر عالم بر مردم غزه وارد کردند.

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین سلامی  فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش اقتدار بسیجیان استان یزد گفت مردم غزه و فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت با عملیات خود نشان دادند که دشمن به فروپاشی بسیار نزدیک است حتی نزدیک‌تر از آن چیزی است که ما و خود آنها متصور می‌شدند.

وی با اشاره به اینکه رمز اصلی پیروزی بر دشمنان، ایمان است و این موضوع را مردم غزه نشان دادند، ادامه داد: مردم فلسطین بدون شک پیروز این میدان هستند و دنیا و رژیم غاصب صهیونیستی اکنون بیش از هر زمان دیگر می دانند که نابود خواهند شد و در این سرزمین ماندگار نخواهد بود.

سلامی بیان کرد: در حالی که جوانان فلسطینی آنها را می‌دیدند ولی این رژیم، جهادگران را نمی‌دید و تانک‌هایشان یکی پس از دیگری از فاصله نزدیک شکار می‌شد و در آتش می‌سوخت و بیش از ۳۰۰ تانک و نفربر آنها نابود شد و آنجا بود که متوجه شدند راه بسته است و اگر این مسیر ادامه پیدا کند به نابودی این ماشین جنگی منجر می‌شود.

وی گفت: با مقاومت مردم غزه و ایستادگی آنها، رژیم غاصب صهیونیستی که در حال تاخت و تاز بود متوقف شد و مطمئن باشید اگر نیرویی در حال پیروزی باشد خود را متوقف نمی‌کند، پس مطمئن باشید ناتوانی و نابودی جز جدایی‌ناپذیر این رژیم غاصب است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه بسیجیان دوران حاضر اگر در زمان عاشورای سال ۶۱ بودند به طور قطع داستان به شکل دیگری رقم می خورد، تصریح کرد: بسیجیان عصر انقلاب اسلامی کار بزرگی کردند و نشان دادند مسلمانان عزیز هستند و شکست نمی‌خورند .

سلامی از استان یزد به عنوان مهد دانشمندان و عالمان بزرگ و شهدای شاخص یاد کرد و اظهار داشت: مردمان این استان سخت کوش و عالم هستند و هیچ کشوری با چنین جامعه‌ای شکست نخواهد خورد، ایران از بسیجیانی پر شده است که اگر سیل وارد شد آنها سیل آساتر در برابر آن ایستادگی می‌کنند.

وی تاکید کرد: در ادامه مسیر انقلاب اسلامی، امروز مقام معظم رهبری نیز سیره امام خمینی (ره) را تداوم دادند و بسیجیان نیز مخلصانه در این مسیر به دنبال شهادت هستند و خداوند نیز هر روز بر خیل عظیم آنها می‌افزاید.

سردار سلامی چهارشنبه شب برای حضور در همایش بسیجیان استان یزد وارد این استان شد.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

مردم غزه و فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت با عملیات خود نشان دادند که دشمن به فروپاشی بسیار نزدیک است حتی نزدیک‌تر از آن چیزی است که ما و خود آنها متصور می‌شدند.

وی با اشاره به اینکه رمز اصلی پیروزی بر دشمنان، ایمان است و این موضوع را مردم غزه نشان دادند، ادامه داد: مردم فلسطین بدون شک پیروز این میدان هستند و دنیا و رژیم غاصب صهیونیستی اکنون بیش از هر زمان دیگر می دانند که نابود خواهند شد و در این سرزمین ماندگار نخواهد بود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: رزمندگان جبهه مقاومت در شمال و کرانه باختری و غزه، غاصبان صهیونیستی را زمینگیر کردند و همین باعث شد دشمن به شدت خسته شود و این مقاومت جانانه با نصرت نهایی حق بر باطل ادامه دارد و ذلت دشمن بیشتر می‌شود.

سلامی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی می‌خواست در این سرزمین ساکن باشد و آرامش داشته باشد و پیکر اسلام را خدشه‌دار کنند و محلی برای انتقال سیاست‌های آمریکا باشد، ولی طوفان بزرگ غزه نشان داد فلسطینیان همچنان به مقاومت و مبارزه با این رژیم ادامه می دهند.

وی تاکید کرد: یک اشتباه بزرگ دیگر غاصبان صهیونیستی در نبرد غزه این بود که فکر می‌کردند این دیوارهای بین آنان و غزه مانع است ولی خودشان از آن دیوارهای خود ساخته عبور کردند و به فاصله نزدیکتری تا فلسطینیان رسیدند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

خیابان بدون فضای سبز غیر قابل تحمل است

 به گزارش  هفته نامه افق کویر؛ خیابان «شهید