بازدید مدیرکل از ادارات پست شهرستان های استان

حمیدرضا آقاجانی مدیر کل پست استان یزد طی هفته گذشته با حضور در ادارات پست شهرستانهای میبد ، اردکان ، بافق و بهاباد ضمن ديدار صميمي با مراجعین و كاركنان از نزدیک در جریان مسائل ومشكلات آنها قرار گرفت .

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان یزد ، در این بازدیدها آقاجانی ضمن تقدیر از تلاشهای شبانه روزی کلیه همکاران مجموعه پست استان اظهار داشت: مهمترین پشتوانه و سرمایه شرکت ملی پست اعتماد مردم به برند این مجموعه بزرگ و تخصصی میباشد و ما نیز در حد توان تلاش می کنیم پاسخی شایسته به این اعتماد عمومی بدهیم.

وی افزود : انتظار میرود با تلاش کلیه همکاران گرامی بتوانیم گامهای موثر و مفید فایده ای را در راستای خدمت رسانی به مردم شریف استان برداریم.

آقاجانی در ادامه از واحدهاي مختلف قبول ، تجزيه مبادلات و توزيع ادارات مذکور بازديد و از نزديك در جريان مسائل و مشكلات كاري حوزه هاي مربوطه قرارگرفت.

در پایان این بازدیدها نیز مراجعین و کارکنان ادارات پست شهرستانهای یاد شده  در محیطی بسیار صمیمی به صورت رو در رو  به بیان نظرات خود در خصوص مسائل کاری  و مشکلات خود با بالاترین مقام پست استان پرداختند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

از بافق تا لبنان تاثیر یک تئاتر خوب از صدها سخنرانی بیشتر است

 به گزارش پایگاه خبری افق بافق، تئاتر آن