تایید صلاحیت سه داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: سه داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری، توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شده اند.

 به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سعید رستگاری دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: بر اساس اعلام شورای محترم نگهبان صلاحیت سه نفر از داوطلبان خبرگان رهبری در استان مورد تایید قرار گرفته است.

او افزود: بر اساس قانون انتخابات خبرگان رهبری داوطلبانی که احیانا صلاحیت آن‌ها مورد تأیید قرار نگرفته است می‌توانند از ششم بهمن ماه به مدت سه روز اعتراض خود را به شورای محترم نگهبان اعلام نمایند.

رستگاری بیان کرد: شورای محترم نگهبان از نهم بهمن به مدت ۱۰ روز فرصت دارد به اعتراضات رسیدگی و نهایتا در ۱۹ بهمن نتایج قطعی را اعلام نمایند.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد در رابطه با تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تعداد ۲۶ نفر دیگر از داوطلبانی که در مرحله قبل صلاحیت آن‌ها احراز نشده بود، در این مرحله به تایید شورای محترم نگهبان رسیده است.

رستگاری با اشاره به اینکه آمار تایید شدگان داوطلبان مجلس شورای اسلامی از ۱۸۲ به ۲۰۸ نفر در استان رسیده است افزود: در این مرحله تعداد ۱۳ نفر در حوزه انتخابیه یزد، اشکذر و زارچ، تعداد ۷ نفر در حوزه تفت و میبد، تعداد ۲ نفر در حوزه اردکان، تعداد ۴ نفر در حوزه مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد و مروست مورد تایید قرار گرفته اند.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد در پایان گفت: در مجموع در استان در حوزه های، یزد ۹۴ نفر، تفت ۴۱ نفر، اردکان ۲۲ نفر، مهریز ۵۱ که در مجموعه ۲۰۸ نفر داوطلب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تایید قرار گرفته اند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

خیابان بدون فضای سبز غیر قابل تحمل است

 به گزارش  هفته نامه افق کویر؛ خیابان «شهید