امام جمعه بافق: به کاندیدای اصلح و دلسوز نظام و مردم رأی دهید

حجت‌الاسلام حسینی گفت: در انتخابات پیش رو به نامزد دلسوز نظام و مردم و پاسدار خون شهدا رأی دهید. 

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،حجت الاسلام سیدعباس حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با اشاره به انتخابات یازدهم اسفند ماه گفت: دشمن برای مأیوس کردن مردم و مشارکت پایین لحظه به لحظه برنامه ریزی کرده است.

امام جمعه بافق افزود: این انتخابات حساس است و برای همین رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال در بیانات خود به آن اشاره کردند و از اهمیت و ضرورت آن گفتند.او بیان داشت: مردم در انتخاب اصلح دقت کنند و به نامزدی رأی دهند که پاسدار خون شهدا و منویات مقام معظم رهبری باشد و آب به آسیاب دشمن نریزد.

حسینی تصریح کرد: نامزد‌هایی را که شورای نگهبان انتخاب کرده است، همه دیندار، متعهد و صالح هستند، اما در انتخاب اصلح باید کسی انتخاب شود که عامل فتنه و دشمن شاد کن نباشد.او با تشریح ویژگی‌های نامزد‌های انتخاباتی گفت: کاندیدا‌ها در طول دوره تبلیغات، به تخریب یکدیگر نپردازند و به جای آن طرح‌ها و برنامه‌های خود را برای مردم ارائه دهند.

امام جمعه بافق گفت: فریب سابقه افراد را نخورید چراکه امروزِ افراد، مهم است و فردی باید انتخاب شود که همراه انقلاب و دشمن شناس باشد نه اینکه با ترور شخصیت دیگران بخواهد برگ برنده داشته باشد. او در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: رهبری حکیمانه، حضور مردم و اسلام خواهی سه عامل اصلی پیروزی انقلاب است.

حسینی گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی امروز کشور را در اوج اقتدار در منطقه قرار داده است هرچند که دشمن با سنگ اندازی‌ها در همه عرصه‌ها وارد شده است.امام جمعه بافق بیان کرد: چهل سال است که دشمن سنگ اندازی می‌کند و می‌خواهد جلوی پیشرفت‌های صنعتی و علمی را بگیرد، اما با تدبیر رهبری و همراهی مردم شکست خورده است.

او بیان داشت: حضور مردم همانطور که در پیروزی انقلاب مهم بود، امروز هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقش آفرین است. امام جمعه بافق همچنین با اشاره به دیدار تولیدکنندگان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: باید مجوز‌های کسب و کار، راحت‌تر در اختیار سرمایه گذاران داخلی قرار گیرد.حسینی افزود: متاسفانه سرمایه گذاران خارجی در کشور ما زودتر می‌توانند به مجوز‌ها دست یابند و تولیدکنندگان داخلی سال‌ها باید برای یک مجوز، دوندگی کنند.

امام جمعه بافق گفت: اعتماد به جوانان راه پیشرفت است و دولتمردان برای رشد تولید داخلی، باید به جوانان اعتماد کنند و مبارزه با قاچاق کالا و فساد را جدی بگیرند.حسینی افزود: پرتاب ماهواره‌های اخیر به برکت قدرت مردم و اعتماد به جوانان باعث خارج شدن سیطره هوایی از دشمن شد و ایران هم در آسمان، دنیا را مدیریت می‌کند. تشریح اهمیت تلاوت قرآن کریم و نهج البلاغه و… از دیگر موضوعات مطرح شده در نماز جمعه این هفته بافق بود.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

خیابان بدون فضای سبز غیر قابل تحمل است

 به گزارش  هفته نامه افق کویر؛ خیابان «شهید