حجت الاسلام حسین بلبلی نیا، سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن بافق خطاب به استاندار یزد: استاندار یزد از مردم بافق عذر خواهی کنید

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛ “حجت الاسلام حسین بلبلی نیا” که به عنوان سخنران پایانی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن سخن می گفت در بخشی از سخنرانی خود ضمن انتقاد از استاندار یزد گفت:« مردم بافق مردمانی ولایت محور و شهید پرور می باشند، این مردم و بافق شهر آیت ا…حاج شیخ محمد تقی بافقی است. بافق! حسینیه یزد است! مردمان بافق، همه در صحنه های انقلاب رتبه اول را دارا هستند! و بیشترین رای را به آیت ا… رییسی داده اند.»
وی خطاب به استاندار بیان کرد:« اگر تو می خواهی در بین این مردم محبوب باشی و مانند آن زمان که استاندار نیز نبودی با آسوده گی خاطر بتوانی به این شهر سفر نمایی.»
بلبلی نیا افزود:« امام جمعه شهرستان چقدر داد این بیمارستان ۹۶ تختخوابی را بزند! چندین بار از تو دعوت کرد که بیا با این مردم سخن بگوی» وی یاد آور شد: «ماه مبارک رمضان سال گذشته برای جلسه آهنشهر دست مرا گرفتی و درخواست کردی به همراه یکدیگر در جلسه حضور داشته باشم که تمام مطالبات کارگران به حق بود.»
وی عنوان کرد: «شهرستان، سنگ آهن و سرمایه دارد؛ چرا مردم این شهر باید این گونه در فقر بسوزند و با این کوه ثروث عظیم، بیمارستان آن تا به حال تکمیل نشده است!»
وی اضافه کرد: «استاندار! برای یکبار چون تو نیز از کارگزاران دولت آیت ا.. ریسی هستی، بنده به عنوان یک دوست از تو دعوت و درخواست می کنم بیا از مردم بافق عذر خواهی کن، بگو به مردم! من گفته بودم ۲۲ بهمن ماه بیمارستان افتتاح می شود.» بلبلی نیا ادامه داد: « در همه عرصه های که قول داده ایی و هر کدام از آن ها که عملی نشده است از این مردم شهر شهید پرور و ولایتی همچنین از امام جمعه شهرستان از این بلندگو رسا، عذرخواهی کن و دلایلش را بیان نما و مردم نیز از تو پذیرا می باشند.»
وی در پایان اظهار کرد: « استاندار تا دیر نشده از این مردم عزیز، مظلوم و ستم دیده که در کنار ثروت هستند که حتی نمی توانند لقمه ای از آن را برای مطالبات عمومی مردم استفاده کند عذرخواهی کنید»

حدیثه امیریان

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

خیابان بدون فضای سبز غیر قابل تحمل است

 به گزارش  هفته نامه افق کویر؛ خیابان «شهید