درخشش تنیس بازان شهرستان بافق در مسابقات استانی

به گزارش هفته نامه افق کویر، مسابقات تنیس دانش آموزی در اول اسفندماه و با حضور ۶ تیم به میزبانی شهر یزد برگزار شد. پیرامون چگونگی برگزاری مسابقات، در این شماره از هفته نامه خبرنگار ما گفتگویی با “عظیمه خواجه مبارکه” مربی باشگاه آهن و مسئول کمیته استعدادیابی هیئت تنیس روی میز شهرستان بافق انجام داده که در ادامه می خوانید:
“عظیمه خواجه مبارکه”گفت: به مدت ۸ سال است که در سمت مربی باشگاه فرهنگی ورزشی آهن بافق فعالیت دارم. وی ادامه داد: سن ۹ سالگی، آغازفعالیت بنده در رشته تنیس روی میز بود. در ادامه راه، در مسابقات متعدد استانی و کشوری شرکت نمودم و به دلیل علاقه زیادی به این رشته ورزشی، موفق به دریافت مدرک مربیگری شدم.
وی تصریح کرد: جای بسی خرسندی است که شهرستان بافق استعدادهایی دارد که در سطح استان وکشور مقام آور بوده و مدال های رنگارنگی را به ارمغان می آورند.


سرمایه گذاری بر روی تیم های پایه، سرمایه گذاری برای آینده تنیس
مربی باشگاه فرهنگی ورزشی آهن، اظهار نمود: خوشبختانه باشگاه آهن، از سنین پایه سرمایه گذاری بر روی بازیکنان انجام داده ونتایج کسب شده حاصل همین دیدگاه و تلاش بازیکنان و مربیان و حمایت باشگاه آهن می باشد. وی ادامه داد: هرساله مسابقاتی به منظور استعدادیابی در بین نونهالان شهرستان برگزار شده و بازیکنان مستعد شناسایی و تمرینات به صورت فشرده و مستمر انجام می‌گیرد.
وی عنوان نمود: شهرستان بافق در رده نونهال، نوجوانان و جوانان، گنجینه غنی از بازیکنان را دارا بوده که حائز مقام های ارزشمند می شوند با ذکر مثال؛ “ثنا بهبهانی” ( بازیکن خردسال باشگاه فرهنگی ورزشی بافق) در سال ۹۸ ؛ با کسب مقام اول جشنواره استعدادیابی منطقه هشت؛ به اردوی تیم ملی دعوت شده و هم اکنون به بعنوان یک بازیکن نونهال بصورت حرفه ای در سطح استان و منطقه هشت شناخته شده است.

کسب نتایج ارزشمند در مسابقات دانش آموزی استان
خواجه مبارکه در ادامه عنوان نمود: مسابقات دانش آموزی استان، در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم برگزار گردید که تیم تنیس بافق در مقطع ابتدایی با قدرت موفق به کسب مقام قهرمانی استان شده و نونهالان بافقی نیز در جمع تکنیکی ترین بازیکنان استان قرار گرفتند. همچنین تیم تنیس بافق در مقطع متوسطه اول، مقام سوم و در مقطع دوم متوسطه نایب قهرمانی استان را ازآن خود نمودند؛ که در پایان بازیکنان بافقی، به مسابقات کشوری مدارس دعوت شدند.

حکیمه السادات میرمحمدی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

برنامه ها واقدامات کمیته امداد شهرستان بافق در سال ۱۴۰۲

به گزارش هفته نامه افق کویر، ابوالقاسم طلایی