پیام تبریک مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق به مناسبت نوروز سال۱۴۰۳

مهدی منصوریان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق در پیامی فرا رسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان را به جامعه بزرگ ورزش و جوانان شهرستان بافق تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است :
خداوند متعال را شاکریم که باز هم توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را برای ما ایرانیان ارزانی داشت تا با تدبر و تعلق بر آنچه که گذرانده ایم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ایران سرافراز ببندیم.
گذشت سالی که با موفقیت های ورزشی برای ورزشکاران و جامعه ورزشی شهرستان در رویداد‌های مختلف ملی ، بین المللی وکشوری و همچنین دستاوردهایی برای جوانان سرزمین نخل، آفتاب و آهن در حوزه های مختلف اجتماعی توسط سازمان های مردم نهاد همراه بوده است.
بدین‌وسیله اینجانب ضمن تقدیر از زحمات بی دریغ همکاران گرانقدرم ، کارکنان زحمتکش و پرتلاش در باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن، ورزشکاران ، قهرمانان ، پیشکسوتان ، مربیان ، داوران ، اعضای هیأت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان به ویژه جوانان مؤمن، متعهد و مسئولین دلسوز شهرستان بافق همچنین تمامی خدمتگزاران ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده، فرا رسیدن سال ۱۴۰۳ هجری شمسی و تلاقی آن با بهار دل‌های مؤمنان، ماه پرخیر و برکت رمضان را محضر گرامیان تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است در سایه‌سار رحمت و محبت گرداننده‌ی ایام، ان‌شاءا…سال پیش‌رو سال ظهور یگانه بهار زندگی شیعیان باشد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

برنامه ها واقدامات کمیته امداد شهرستان بافق در سال ۱۴۰۲

به گزارش هفته نامه افق کویر، ابوالقاسم طلایی