به گزارش هفته نامه افق کویر: خبرنگار ما در خصوص اردوی تنیس روی میز در شهرستان بافق با مدیر باشگاه ستاره سازان به گفتگو پرداخته است که در ادامه می خوانید:
«محمود پاکزاد»گفت: «باشگاه ستاره سازان «در رشته ورزشی تنیس روی میز به همت “شهناز پاکزاد “شروع به فعالیت نموده و برای ثابت کردن جایگاه خود در فدراسیون در سوپر لیگ کشور که لیگ برتر تنیس روی میز است در دو مرحله رفت و برگشت شرکت کردند.

پاکزاد گفت:در دور اول مسابقات، تنیس بازان، سابقه حضور در لیگ را نداشته و نتایج ضعیفی کسب کردند. بنابر تصمیمات کمیته فنی نتیجه گرفته شد تا یک اردوی ۷ روزه در بافق از تاریخ هفتم تا چهاردهم اسفندماه و با مربی گری استاد علیدخت، قبل از مسابقه برگزار شده که این کار انجام شد.
وی هدف از دعوت از استاد علیدخت را اینگونه اعلام داشت: وی مربی سابق تیم ملی بوده و تجربه خوبی داشته است و ما تصمیم گرفتیم در اردوی یک هفته‌ای که در بافق برگزار شد از وی دعوت به عمل آوریم.
پاکزاد ه گفت: مشکل خوابگاه توسط اداره و ورزش جوانان حل شد

در ادامه گزارش به گفتگو با اولین نماینده ایران در المپیک می پردازیم.
استاد علیدخت گفت: سرمربی و مدیر تیم های ملی، مربی معلولین و‌جانبازان بودم.

پرورش استعداد های نهفته در شهرستان
وی گفت:استعدادهای خوبی در شهرستان بافق وجود دارد و نکته حائز اهمیت پرورش آن است.

استعداد سوزی را یاد گرفته ایم
علیدخت در خصوص شرایط پرورش و نگاه به استعدادها گفت: ما باید در کنار بازیکنان حضور داشته باشیم. یک بحث استعدادیابی و یک بحث استعداد پروری داریم و استعداد سوزی را به خوبی یاد گرفته ایم.

شهربافق پتانسیل خوبی دارد
وی در خصوص برنامه های آینده به منظور پرورش بازیکنان مستعد گفت: شهر بافق پتانسیل خیلی بیشتری از چیزی که هست را دارد مسئولین مربوطه باید به این باور رسیده و کمک کنند.
وی در پاسخ به اینکه ۲سال پیش در بافق حضور داشته، توضیح داد:
از سوی باشگاه سنگ اهن بافق از من دعوت به عمل آمده و شرایط مرا پذیرفتند و برنامه ۳ و ۵ ساله برای آنها مهیا کردم در جلسات مختلف صحبت شد ولی متاسفانه انجام نشد.

علیدخت ادامه داد: صراحتا بخواهم بگویم‌ علت اینکه چرا برنامه ها اجرایی نشد این است که آنجا یک تعدادی دوست داشتند با نظر آنها برنامه اجرا شود ولی سیستم من به نحوی هست که همه آگاه هستند و اجازه دخالت نمیدهم .
وی گفت: بنده با این سابقه آمده ام اما آنها دوست دارند من نظر آنها را عمل کنم و چه کنیم چه نکنیم را بپذیرم این چیزی است که هیج کجای دنیا مرسوم نیست.

در حال حاضر همه چیز در باشگاه ستاره سازان فراهم است و بخش خصوصی تا یک جایی می‌تواند حمایت کند ولی باید مسئولان بالا البته مدیرکل تربیت بدنی مساعدت داشتند باز هم باید یک نگاه آینده نگر به این ورزش تنیس روی میز داشت ورزش زود بازده نیست و زمان بر است منتظر نتیجه زود نباشند و از این تیم ستارسازان که در سوپرلیگ است حمایت کنند اردوها بیشتر شود و اکنون که رفتند و دور برگشت نزدیک است

افسانه رنجبر

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

برنامه ها واقدامات کمیته امداد شهرستان بافق در سال ۱۴۰۲

به گزارش هفته نامه افق کویر، ابوالقاسم طلایی