به جد پیگیر بخشدار شدن سبزدشت هستم

 به گزارش هفته نامه افق کویر، علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست استاندار یزد با اصحاب رسانه بافق اظهار داشت: بحث فرماندار ویژه موضوعی است که سه نماینده در استان درخواست داشتند و معاون اول رئیس جمهور دستور دادند؛ اگر شرایط آن وجود دارد اجرایی شود.
وی گفت: نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی پس از نمایندگان مردم اردکان، میبد و یزد درخواست فرمانداری ویژه را دارد.
وی تصریح کرد: در نهایت وزارت کشور هم با بیان اینکه مناطق درخواست شده شرایط کامل را برای این منظور ندارند و طبق قانون حداقل باید ۴ شرط از پنج شرط اصلی را داشته باشند و ما هم کار کارشناسی را در این حوزه انجام دادیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد افزود: هنوز این موضوع به صورت کامل رد نشده و باید در کمیسیون دفاعی دولت مطرح شود؛ اما استان درخواست کرد به دلیل شرایط امنیتی و اجتماعی حتماً هر سه مورد به صورت همزمان در کمیسیون دفاعی مورد بررسی قرار گیرد.
عزیزی ادامه داد: یکی از نشانه های اصلی برای گرفتن بخشداری حداقل ۱۰ هزار نفر است و تاکنون حداقل دو مرتبه برای سبزدشت گردش کار صورت گرفته و خودمان نسبت به این موضوع تمایل داریم، ولی مشکل این است که سبزدشت تنها دو هزار نفر جمعیت دارد؛ اما ما همچنان به دلیل دورافتاده بودن و محروم بودن این منطقه پیگیر موضوع هستم.

اکرم عباسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

خیابان بدون فضای سبز غیر قابل تحمل است

 به گزارش  هفته نامه افق کویر؛ خیابان «شهید