مساعدت دو میلیارد تومانی به بخش درمان بافق

به گزارش هفته نامه افق کویر، با خبر شدیم که شرکت سنگ آهن مرکزی به تازگی مبلغ دومیلیارد تومان به بخش درمان شهرستان بافق مساعدت کرده است، از آنجایی که کمک به بخش درمان می تواند بسیاری از مشکلات شهروندان راحل کند؛ در همین باره گفتگویی با دکتر”مجید دانشی”رییس شبکه بهداشت و درمان بافق انجام دادیم هر چند که وی مسئولیت بیمارستان ولی عصر(عج) نیز عهده دار می باشد.
تجهیزات ارتوپدی
وی در پاسخ به این پرسش که شرکت سنگ آهن مرکزی چه کمک هایی به بخش درمان بافق کرده است گفت : تجهیزات ارتوپدی که شامل تخت اتاق عمل، ساکشن، مانیتور، (ست )های جراحی ارتوپدی، چراغ سیالیتیک، صندلی نمونه گیری اهدا کرده است. وی افزود: در بخش اسکان متخصصین بیمارستان اهدای دو دستگاه سویت مبله درهتل نیکان انجام شده است .وی تصریح کرد : این علاوه بر آن واحد هایی می باشد که قبلا این شرکت در اختیار متخصصین اعزامی ما از یزد قرار داده بود.
تامین متخصصین مورد نیاز درمانگاه شرکت سنگ آهن مرکزی
دکتردانشی گفت : حضور متخصص ریه و سایر تخصص هایی که مورد نیاز می باشد بنا بر توافق مقرر گردید انتخاب متخصص از سوی ما انجام شده و ایاب ذهاب و معاینه بیماران از سوی آن شرکت در بهداری انجام گردد.

هدیه روز پرستار
وی گفت: در جهت آمد و شد متخصصان یک دستگاه ۴۰۵ به عنوان هدیه روز پرستار در اختیار بخش درمان بافق قرار گرفت . وی تأکید کرد: از اول سال تا به الان نزدیک به دومیلیارد تومان شرکت سنگ آهن به بخش بهداشت و درمان بافق کمک نموده است .

عمل ارتوپدی درآینده نزدیک
رییس شبکه بهداشت و درمان بافق در پاسخ به این پرسش؛ با توجه به کمک هایی که شرکت سنگ آهن به بیمارستان کرده است چه مشکلاتی حل شده است گفت: بیمارستان نیاز به یک متخصص ارتوپدی داشت که با خرید این وسایل دیگر مشکلی نیست؛ چون اتاق ارتوپدی یک اتاق عمل خاصی می باشد و با خریداری وسایل مورد نیاز بنا شده است که متخصص ارتوپدی در بیمارستان حضور پیدا کند و اولین عمل ارتوپدی درآینده نزدیک در بافق انجام خواهد شد وی افزود: یک مشکل دیگر این بوده است. که ما به علت نبود تخت کافی نمی توانستیم کودک زیادی بستری کنیم ولی در حال حاضربخش اطفال را توسعه داده ایم تا کودکان بیشتری بتوانیم بستری کنیم.
وی در پایان از مساعدت های مدیریت شرکت سنگ آهن مرکزی تقدیر و تشکر کرد .

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شمع

پروانه ی ان شمع نگاهت شده ام تا