قوه قضائیه نهادی مردمی و انقلابی است / شالوده کارنامه آمریکا در منطقه جنایت است

امام جمعه بافق گفت: آمریکا که ادعای حقوق بشر می‌کند رد پای جنایاتش در همه‌ی دنیا وجود دارد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری افق کویر، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت ایت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران او، گفت: قوه قضائیه نهادی انقلابی و مردمی است که در حال حاضر به همت فردی عدالت محور و مومن هدایت و مدیریت می‌شود.

او یاد و خاطره شهدای هفتم تیر را گرامی داشت و افزود: آیت الله بهشتی چهره‌ای ارزشمند که همواره در کنار امام و یارو همراه انقلاب بود و برای پیروزی انقلاب مجاهدت‌ها کرد.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن جنایات آمریکا در مناطق مختلف جهان به تشریح این جنایت‌ها پرداخت و گفت: آمریکایی که ادعای حقوق بشر می‌کند رد پای جنایاتش در همه‌ی دنیا وجود دارد و کارنامه استکبار جهانی در جهان پر از جنایت است.

حجت الاسلام سلیمانی به حمله جنایتکارانه آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران اشاره کرد و افزود: در این حمله حدود ۲۰۰ نفر از مردم بیگناه کشورمان به شهادت رسیدند که نشان از خوی استکباری و آدم کشی آمریکا دارد.

امام جمعه بافق تصریح کرد: کشتار وحشیانه مردم سیاه پوست، تعرضات جنسی در سراسر آمریکا و دخالت بیجای این کشور در بیش از ۹۰ کشور دنیا گوشه‌ای از جنایات استکبار جهانی است.

او تصریح کرد: در طول ۴۰ سال تاریخ انقلاب اسلامی همواره دخالت‌های استکبار جهانی و جنایاتش در کشور ایران روشن است.

حجت الاسلام سلیمانی بیان داشت: شهادت دانشمندان هسته‌ای ایران، ترور‌های وحشیانه چهره‌های ارزشمند انقلاب، توطئه جنگ عراق علیه ایران و … از جنایت آمریکا علیه ایران اسلامی است.

امام جمعه بافق افزود: اقتدار نظام و انقلاب اسلامی به گونه‌ای شده است که دشمنان انقلاب حرفی برای گفتن ندارند و انقلاب با پشتوانه مردمی به سمت توسعه و پیشرفت حرکت می‌کند.

گرامیداشت دهه کرامت، ۶ تیرماه سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری، ۱۱ تیرماه سالروز شهادت آیت الله صدوقی و غیره از موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق به آن اشاره کرد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

چگونه رابطه بهتری با نوجوان باهوش داشته باشیم؟

ارتباط با نوجوان باهوش می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. این