افتتاح ۲ زمین چمن مصنوعی در بافق

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ با حضور سرپرست فرمانداری، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر ، تنی چند از مسئولان ادارات و علاقمندان به ورزش ۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال در بافق افتتاح شد .
سیدعلی نوروززاده با اعلام این خبر افزود: این دو زمین در محله مظفریه و کیش خیر آباد ( خیابان شهید شاهپوزاده) به بهره برداری رسید.
به گفته شهردار بافق عملیات اجرایی این ۲ پروژه شامل : زیرسازی، نصب سنگ جدول، بتن ریزی، تهیه و نصب چمن‌مصنوعی و فنس کشی است.
وی وسعت این زمین‌ها را جمعا ۲ هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: این طرح با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری و رعایت اصول و استانداردهای لازم اجرایی شد که امیدوارم مناسب خدمت به مردم و باعث سلامتی جسم و روح شهروندان باشد.
او با بیان اینکه تبدیل و باز آفرینی فضاهای خاکی به زمین چمن مصنوعی در راستای توسعه فضاهای ورزشی است تصریح کرد: شهرداری بافق طبق برنامه ریزی انجام شده ، چهار زمین چمن مصنوعی را در نقاط مختلف شهر در حال ساخت دارد که قبل از پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
نوروززاده ابراز امیدواری کرد: این اقدامات، شهر بافق را گامی دیگر بسوی استانداردهای ملی در ورزش همگانی نزدیک ترسازد.شهردار بافق هدف از اجرای این پروژه ها را دسترسی آسان به مکان مناسب ورزشی و توسعه فرهنگ ورزش در بین جوانان و نوجوانان دانست و خاطرنشان کرد: نگاه ویژه به مسائل فرهنگی و ورزشی می تواند به افزایش ورزش‌های همگانی، غنی سازی اوقات فراغت ، افزایش نشاط و سرگرمی، علاقمندی قشر جوانان به ورزش و بهسازی میادین ورزشی در محلات مختلف شهر منجر شود.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

معماران بزرگ متولد نمی شوند بلکه ساخته می شوند

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ رویکرد طراحی‌های