آغاز بازسازی انبار سوخت ایستگاه راه‌آهن بافق

ایرنا- به منظور بهینه‌سازی مصرف سوخت، افزایش سرعت و ظرفیت سوخت رسانی و ارتقای ایمنی،بهسازی و بازسازی سایت انبار سوخت ایستگاه بافق آغاز شد.

به منظور بهینه سازی مصرف سوخت، افزایش سرعت و ظرفیت سوخت رسانی و ارتقای ایمنی، پروژه بهسازی و بازسازی سایت انبار سوخت ایستگاه بافق در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع و با سرمایه گذاری بخش خصوصی در قالب B.O.T آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن یزد در راستای افزایش راندمان و سرعت سوخت رسانی، نصب ۳ دستگاه مخزن سوخت هر کدام به ظرفیت ۷۰۰ هزار لیتر و یک مخزن ۵۰۰ هزار لیتری آب به منظور افزایش ضریب امنیتی و اطفاء حریق در دستور کار قرار دارد که طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.
با هدف کاهش توقف و مانور جهت سوختگیری،پیش بینی شده است ۴ دستگاه دیسپنسر سوختگیری جدید در خطوط سوخت لکوموتیو نصب گردد.
از ویژگی های این پروژه میتوان به ایمن سازی سیستم و حفاظت از محیط زیست در برابر نشت سوخت، استفاده از تجهیزات دقیق و پیشرفته اندازه گیری ، کنترل وضعیت سوختگیری از راه دور از طریق نرم افزار ، افزایش ظرفیت ذخیره و کیفیت سوخت اشاره نمود.
ایستگاه راه آهن بافق در چهار راه مواصلاتی و در محل تلاقی چهار اداره کل؛ هرمزگان،کرمان، شرق و اصفهان واقع شده و وجود معدن سنگ آهن مرکزی ایران( چغارت) و کارخانجات تعمیر لکوموتیو بافق اهمیت موضوع را دو چندان کرده است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

چگونه رابطه بهتری با نوجوان باهوش داشته باشیم؟

ارتباط با نوجوان باهوش می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. این