سید محمد باقی زاده، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بافق: خروج افاغنه از بافق حتمی است/ بیشتر جرایم در بافق از سوی اتباع افاغنه است

به گزارش هفته نامه افق کویر،معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون خروج اتباع افاغنه از بافق گفت: همان گونه که اطلاع دارید؛ با توجه به اینکه شهرستان بافق منطقه ممنوعه است، در خصوص سکونت این افراد طی ابلاغیه ای که به ما ارسال شده است، مقرر گردید کلیه اتباع افاغنه از یک شهریورتا پایان شهریور شهرستان بافق را ترک نمایند.
سید محمد باقی زاده افزود: بعضا به خاطر دل رحمی همشهریان در تهیه جهیزیه یا اسکان افاغنه در شهر باعث ایجاد مشکلاتی گردیده است.
متاسفانه نجابت و دل رحمی مردم بافق کار را سخت کرده است
وی تصریح کرد: مردم شهرستان بافق باید برخی امور را مدنظر قرار بدهند، متاسفانه نجابت و دل رحمی مردم کار را سخت کرده است،در حالی که ما بیشتر جرایم را از ناحیه اتباع افاغنه در شهر داریم.
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بافق گفت: بنابراین به طور جد پیگیر عملیاتی شدن خروج اتباع افاغنه هستیم و به جهاد کشاورزی، اصناف و… نیز ابلاغ نموده و انتظار همراهی داریم.
دستگاه قضایی و نیروی انتظامی پس از شهریورماه ورود پیدا خواهند کرد
وی به جدیت در اجرای این ابلاغ اشاره و تصریح داشت: قطعاً پس از پایان زمان مقرر ناچاریم از ورود دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استفاده و اقدام نماییم.

پیگیری خطوط مرزی بافق با همسایگانش هنوز ادامه دارد
وی در خصوص مزرها نیز گفت: همان که مستحضر هستید بحث حد و حدود مرزها در سال ۱۳۷۲ اراضی شهرستان بافق به سمت شهر دیگر رفت و تا آنجا که من در جریان هستم، پیگیرهای مرزها ادامه دارد.
تجدیدنظر در تقسیمات شهری
معاون امنیتی سیاسی فرمانداری بافق در پایان اظهار کرد: صباغیان، نماینده مجلس شورای اسلامی از طریق گروه تخصصی درخواست پیگیری دارد و امیدوارم این پیگیری ها ادامه یافته تا انشاا…در تقسیماتی که هرچند یک بار در هیئت دولت انجام می شود، تجدید نظر شود.

محمدحسین تشکری |

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

چگونه رابطه بهتری با نوجوان باهوش داشته باشیم؟

ارتباط با نوجوان باهوش می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. این