“۲۴ مهرماه روز ملی پارالمپیک گرامی باد”

روز ملی پارالمپیک  یادآور قهرمانی ها و دلاوری های مردان و زنان بی ادعایی است  که با وجود تفاوت های ناشی از معلولیت ، جانانه برای افتخارآفرینی این سرزمین کوشیدند و پرچم ایران عزیز را به اهتزاز درآوردند . آنها با وجود همه مشقت ها و امکانات کم و ناچیز در برابر قهرمانان دیگر کشورها با همه امکانات و رسیدگی هایی که  داشتند ، به هماوردی ورزشی پرداختند و در این شرایط نابرابر بر فراز سکوهای قهرمانی ایستادند و نام ایران و ایرانی را در جهان نام آور کردند .

جامعه ما چه قدر انها را می شناسد؟ چه قدر به آنها و توانمندی و افتخارآفرینی اشان احترام می گذارد؟ آیا به آنها پاداش های درخوری داده می شود در برابر افراد غیرمعلول؟ آیا رسانه ها به آنها و کارهای بزرگشان به حد شایسته می پردازند؟ آنها بعد از کنار گذاشتن ورزش قهرمانی در چه وضعیت اجتماعی و اقتصادی به سر می برند؟ آیا آنها را با مرام ها و مردم داری ها که دارند ، “پهلوان” قلمداد می کنند؟

این قهرمانان ملی را به یاد بسپارید و نام رفتگان و ماندگانشان را زنده نگه دارید . اینها هم ایرانی های باغیرتی هستند که دلشان برای وطنشان و مردمشان می طپد و از جان برای ایران مایه گذاشتند پس به جان انها را دوست بدارید.

روابط عمومی جامعه معلولین بافق “

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

معماران بزرگ متولد نمی شوند بلکه ساخته می شوند

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ رویکرد طراحی‌های