مرام و منش پهلوانی در ذهن ها ماندگار است

به گزارش  هفته نامه افق کویر، از گذشته رشته قوی‌ترین مردان بین ایرانی‌ها طرفداران زیاد و ویژه ای داشته است. در این شماره از هفته نامه، خبرنگار ما با “میلاد مرعشی” ورزشکار جوان و خوش آتیه در رشته قوی ترین مردان، به گفتگو پرداخته است که در ادامه خواهید خواند:
“مرعشی” ورزشکار جوان رشته قوی ترین مردان، در مورد عناوین خود در مسابقات ورزشی گفت: از سن ۱۴ سالگی رشته بدنسازی را آغاز نموده و با حضور در مسابقات روحیه خوبی کسب نمودم. وی ادامه داد: برای چندین سال متمادی عناوین مختلفی در رشته “پرس سینه” و “ددلیفت” در استان کسب نمودم.
وی افزود: به رشته قوی ترین مردان علاقه ویژه ای داشتم و با کمک و راهنمایی مربی ام، پیشرفت خوبی کسب کردم و از اینکه به رویاهایم جامه عمل می پوشانیدم، احساس خرسندی داشتم.
مرعشی ادامه داد: با کمک مربی ام به تمریناتم ادامه دادم و در مسابقات قویترین مردان شهرستان در دسته آزاد شرکت نمودم و با وجود اینکه از سن و وزن کمتری نسبت به رقیبان خود برخوردار بودم، موفق به کسب مقام سومی این دوره از مسابقات شدم.
وی عنوان نمود: در آغاز حضورم در رشته قوی ترین مردان و از آنجایی که این ورزش، با آسیب های جسمی زیادی همراه بود، خانواده ام تاکید داشتند که آن را رها کنم، ولی از آنجایی که از علاقه ام به این رشته ورزشی آگاه بودند، همواره بنده را مورد حمایت خود قرار دادند. وی ادامه داد: با کمک مربی ام” فتاحی” و با علم وی و مصرف مکمل های ورزشی، کار را ادامه دادم و پا به عرصه مسابقات قوی ترین مردان ایران گذاشته و موفق به کسب مقام سوم کشوری شدم.

از اینکه خانواده ام به وجودم افتخار می کنند ، برایم مایه مباهات است
مرعشی در ادامه افزود: از آنجایی که به خدمت مقدس سربازی نیز اشتغال داشتم، با شرکت در مسابقات ارتش های کشور، موفق به کسب یک دوره قهرمانی و یک دوره نایب قهرمانی کل این دوره از مسابقات شدم . وی عنوان کرد: از اینکه خانواده ام به وجودم افتخار می کنند ، برایم مایه مباهات است.
وی عنوان نمود: زحمات مسئولین باشگاه آهن به منظور ساخت سالن مختص این رشته ورزشی و خرید تمام مرحله های آن و هم چنین به کار گرفتن مربیان خوب و کار بلد بدین منظور، جای تقدیر و تشکر دارد و انشا… بتوانیم جبران زحمات نماییم.
مرعشی در پاسخ به این سوال که چه اهدافی برای آینده ورزشی خود دارید، پاسخ داد: هدفم رسیدن به مقام قهرمانی کشوری و مسابقات جهانی است. وی افزود: به جوانان توصیه می کنم که همیشه به دنبال رشته ورزشی مورد علاقه خود باشند و آن را دنبال کنند؛ این رشته جذابیت و طرفداران زیادی در جهان دارد.
وی در پاسخ به این سوال که چگونه یک ورزشکار در ذهن مردم جاودانه می ماند، تصریح کرد:
مدال‌های یك ورزشكار تنها بخشی از زندگی او‌ست؛ اما مرام، منش و مردم داری او و هم چنین حضور همیشگی اش در بین مردم است؛ كه باعث جاودانگی اش می شود. ورزشکاری كه قهرمان شده و موفق به کسب مدال می شود، بعد از گذشت ۱۰، ۲۰سال و با آمدن ورزشكاران جدید، خودبه‌خود، به فراموشی سپرده می شود؛ اما آنچه همیشه در ذهن ها ماندگار می شود، مرام و منش پهلوانی است.

افسانه رنجبر

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

چگونه رابطه بهتری با نوجوان باهوش داشته باشیم؟

ارتباط با نوجوان باهوش می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. این