مسابقات زورخانه ای قهرمانی کشوری یادواره شهدای مظلوم شاهچراغ

به گزارش هفته نامه افق کویر؛مسابقات زورخانه ای قهرمانی کشوری یادواره شهدای مظلوم شاهچراغ پنجشنبه ۷دی ماه سالجاری در شیراز در مجموعه ورزشی شهید دستغیب برگزار شد.
بر همین اساس بیش از ۲۹۵ نفر از ۳۰ استان کشور اعم از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان، یزد و منطقه آزاد اروند برای کسب عنوان برتری در رشته‌های مهارت‌های فردی با یکدیگر رقابت خواهند داشت.
در این دوره از مسابقات” الیاس کریمی” از زورخانه رحیم هدایت در رده بزرگسالان سنگین وزن رشته سنگ ۹۲کیلوگرم به تعداد ۴۵جفت مقام سوم را کسب نمود.
الیاس کریمی گفت:این دوره از مسابقات سالی یکبار برگزار می شود و در رده وزنی بنده۱۷، شرکت کننده حضور داشتند. وی ادامه داد: برای حضور در این مسابقات، تقریبا دوماه تمرین داشتم، وی گفت: هدفم کسب قهرمانی در رشته سنگ در مسابقات کشوری است تا بتوانم الگوی خوبی برای شاگردانم باشم.

سیده حکیمه میرمحمدی- افسانه رنجبر

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

چگونه رابطه بهتری با نوجوان باهوش داشته باشیم؟

ارتباط با نوجوان باهوش می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. این