لیگ برتر هندبال بانوان؛ پیروزی کازرون مقابل مدعی قهرمانی

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از ایرنا؛ نیم فصل دوم و هفته هشتم لیگ برتر هندبال بانوان،  جمعه با ۴ دیدار برگزار شد که طی آن سنگ آهن بافق با پیروزی برابر سنندج، صدرنشینی خود را مستحکم کرد و فولاد هرمزگان متحمل دومین شکست فصل شد.

در مهمترین دیدار هفته هشتم، فولاد هرمزگان میزبان زاگرس جنوبی کازرون بود که در پایان نتیجه ۲۲-۲۸ روی تابلوی اعلام‌ نتایج ثبت شد تا زاگرس جنوبی با این پیروزی هم امتیاز فولاد هرمزگان شود اما بخاطر تفاضل گل کمتر همچنان در رده سوم قرار بگیرد.

سنگ آهن بافق نیز که به سنندج رفته بود کار سختی روبه‌روی این تیم نداشت و با پیروزی ۲۶ -۴۲ و کسب دو امتیاز این بازی، با ۱۴ امتیاز صدرنشینی خود را مستحکم کرد. اگر یک امتیاز حضور در لیگ آیندگان نیز محسوب کنیم، این تیم با ۱۵ امتیاز، فاصله خود را در صدر جدول با تیم دوم و سوم به عدد ۳ رساند.

فولاد سپاهان اصفهان نیز نفت و گاز گچساران را با نتیجه ۳۲ بر ۱۹ در هم کوبید تا پنجمین برد خود را جشن بگیرد. طلایی‌پوشان با این پیروزی ۱۰ امتیازی شدند. در آخرین دیدار هفته هشتم، شهدای رزکان البرز با یک گل بیشتر و نتیجه ۱۷-۱۸ شهید چمران لارستان را شکست داد تا با ۲ امتیاز کامل از لارستان به البرز بازگردد.

نتایج کامل مسابقات هفته هشتم به این شرح است:

شهید چمران لارستان ۱۷ – شهدای رزکان البرز ۱۸

سنندج ۲۶ – سنگ آهن بافق ۴۲

فولاد مبارکه سپاهان ۳۲ – نفت و گاز گچساران ۱۹

فولاد هرمزگان ۲۲ – زاگرس جنوبی کازرون ۲۸

با این نتایج و بدون احتساب امتیاز شرکت در لیگ آیندگان، سنگ آهن بافق با ۱۴ امتیاز صدرنشین است و فولاد هرمزگان و زاگرس جنوبی کازرون با ۱۲ امتیاز دوم و سوم هستند. شهدای رزکان البرز و فولاد سپاهان با ۱۰، نفت و گاز گچساران و شهید چمران لارستان با ۳ و سنندج بدون امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفتند.

هفته نهم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان، روز ۲۹ دی برگزار می‌شود.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

چگونه رابطه بهتری با نوجوان باهوش داشته باشیم؟

ارتباط با نوجوان باهوش می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. این