محمدجواد ابوالحسینی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد: سهام ترجیحی حق کارگران سنگ آهن است

 محمدجواد ابوالحسینی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در حاشیه نشست استاندار یزد با اصحاب رسانه بافق در ارتباط با بیمارستان ۹۶ تختخوابی اظهار داشت: بیمارستان بافق کارهای متعددی دارد و به تصمیمات نادرستی که در سال‌های قبل گرفته شده برمی‌گردد.
وی ادامه داد: موضوع بیمارستان بافق در صدر پیگیری‌ها قرار گرفته و ان شاا… به زودی خدمات درمانی در این شهرستان به مردم این شهرستان انجام خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه در دور اول مصوبات سفر ریاست جمهوری ۷۵۰ میلیارد تومان منابع برای این شهرستان اختصاص پیدا کرد گفت: از این میزان بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان تأمین اعتبار شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان یزد هم اعتبارات بسیار خوبی برای شهرستان بافق در نظر گرفته شده و ابلاغ مصوبات به دست ما رسیده است.
ابوالحسینی در ارتباط با پهنه ریلی شهرستان بافق و وضعیت آن گفت: پهنه ریلی قبل از این دولت تنها یک حرف بود و هیچ اتفاقی به صورت عملی انجام نگرفته بود؛ اما در این دولت زمین تخصیص پیدا کرد و برای آن مشاور تهیه شد و کار در حال انجام است.
وی با بیان اینکه سازمان صمت، صنایعی که می‌توانند در این پهنه مستقر شوند را شناسایی کرده گفت: ایجاد این پهنه حق شهرستان بافق است؛ چرا که کارخانجات تعمیر لوکوموتیو بافق از صنایع قدیمی شهرستان است و اینکه تأکید شده بافق از تک بعدی بودن معدن فاصله بگیرد یک بخش در زمینه تقویت صنایع ریلی است که به صورت ویژه در حال دنبال شدن است.
سهام ترجیحی کارگران سنگ آهن موضوع دیگری بود که ابوالحسینی به آن پاسخ داد و گفت: در زمینه سهام ترجیجی صندوق بازنشستگی باید عمل کند و این موضوع جزو تعهدات صندوق است.

اکرم عباسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

معماران بزرگ متولد نمی شوند بلکه ساخته می شوند

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ رویکرد طراحی‌های