اسب چهار نعله مسئولان جهت رونق گردشگری در بافق+ همراه تصاویر

به گزارش  خبرنگار افق کویر، محمود قانعی بافقی، دبیر کمیسیون گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر بافق گفت: مرحله اول بازدید اعضا کمیسیون گردشکری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر بافق از  اماکن گردشگری این شهرستان‌ صبح امروز انجام شد. وی افزود:  در این بازدید، مسجد جامع قدیمی ،خانه منسوب به وحشی بافقی،میدان خان،حسینیه قنبریه ،قلعه باقرآباد،کارگاه جامع صنایع دستی پیش بافان مبارکه، اقامتگاه باغ دلگشا در رضاییه و هتل علمدار  مورد بازدید قرار گرفت.

وی تصریح کرد که مسئولان شهرستان عزم جدی  بر رونق گردشگری و صنایع دستی دارند.

قانعی تصریح کرد: مقرر گردید تا گزارشی جامع از روند فعالیت این اماکن تهیه و به شورای شهر بافق ارسال تا در نحوه بهبود خدمات رسانی به گردشگران و مرمت بناهای مذکور و رونق گردشگری بافق تصمیمات  لازم از جانب ادارات ذیربط اتخاذ و عملی گردد.

شایان ذکر است نظارت بر نحوه بازسازی مسجد جامع ،میدان خان و قلعه باقرآباد و ضرورت تسریع در  بازسازی حسینیه قنبریه و ارایه خدمات بهینه به گردشگران در خانه منسوب به وحشی بافقی و نیز شاخص سازی صنایع دستی در کارگاه صنایع دستی پیش بافان مبارکه و تبلیغات و بازاریابی اقامتگاه ها وحمایت از بخش خصوصی مورد تاکید اعضای این کمیسیون قرار گرفت. بود .

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

تشکر امام جمعه بافق از استاندار یزد درخصوص پیگیری مطالبات مردم

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل